۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۲
کد خبر: ۶۳۰۰۸۷
آیت الله صدیقی مطرح کرد؛

القای تفکر غربی در حوزه و دانشگاه برای نابودی اعتماد به نفس ملت

القای تفکر غربی در حوزه و دانشگاه برای نابودی اعتماد به نفس ملت
آیت الله صدیقی گفت: دشمن با نفوذ در دانشگاه ها و حوزه های علمیه تفکر غربی و وابستگی به غرب را به جامعه القا می کند تا اعتماد به نفس مردم نابود شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله صدیقی تولیت مدرسه علمیه امام خمینی(ره) و امام جمعه موقت تهران، امروز در دانشگاه تهران گفت: سلطه شیطان از خطوراتی است که انسان را تهدید می کند.

وی با اشاره به اینکه اهل بیت(ع) از استیلای ابلیس در همه عرصه ها به پروردگار پناه می بردند، ادامه داد: انسان در عرصه خودسازی باید توجه داشته باشد که شیطان در همه لحظات به دنبال سلطه یافتن بر انسان است حتی هنگام نماز او را رها نمی کند و درصدد آن است که نمازگزار را به ریا و خودنمایی تشویق می کند.

آیت الله صدیقی با اشاره به اینکه ابلیس به اعمال خیر و نیکوی انسان طمع دارد تا مبادا دست پر از این دنیا برود، ابراز کرد: ابلیس به دنبال کافر کردن انسان و گمراهی او از مسیر صراط است.

تولیت مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ادامه داد: کسانی که به دین و ارزش‌های انسانی بها نمی دهند اما در مقابل شیفته فرهنگ غربی و افکار پوسیده استعمار گران هستند و گوش به زنگ هستند تا ببینند سازمان ملل چه می گوید در اصل آنان از فرامین شیطان تبعیت می کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان تفکر فاسد و ذلیلانه غربی و شیطانی را در دامن همین ملت پرورش می دهند، گفت: دشمن با نفوذ در دانشگاه ها و حوزه های علمیه تفکر غربی و وابستگی به غرب را به اذهان ملت القاء می کند تا مردم اعتماد به نفس خودشان را از دست بدهند.

آیت الله صدیقی ادامه داد: غرب گرایان با استعمار فکری و تربیت غربی دید مادی و استعماری پیدا می کنند و برخلاف فطرت با زبان آمریکا، اسرائیل و دشمن سخن می گوید؛ دشمن این افراد را سوار بر مرکب شهوت، شهرت و قدرت طلبی می کند تا از هر خط قرمزی عبور کرده تا اهداف‌شان محقق شود.

تولیت مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شبهات را سم پاشی دشمن و از تاکتیک های ابلیس برشمرد و گفت: ابلیس نسبت به انسان بغض و دشمنی دارد امروز کسانی که ادعای روشنفکری دارند در اصل تابع دشمنان اسلام هستند.

وی با اشاره به اینکه فرصت توبه اندک است، خاطرنشان کرد: انسانی که تابع ابلیس است هرگز نمی تواند توبه کند./813/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 9
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات