۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۷
کد خبر: ۶۳۰۰۸۹
استاد حوزه علمیه:

جریان نفوذ عامل اصلی کاهش جمعیت در ایران است

جریان نفوذ عامل اصلی کاهش جمعیت در ایران است
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه طلاب پاسخگوی شبهات جوانان در فضای مجازی باشند، گفت: جریان نفوذ عامل اصلی کاهش جمعیت در ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سیدیاسر موسوی استاد حوزه و دانشگاه، امروز در جلسه بصیرت افزایی سیاسی که در مدرسه علمیه کوثر ورامین برگزار شد، با اشاره به نزدیک بودن برگزاری انتخاب مجلس گفت: در این انتخابات باید دقت داشته باشیم جوانان انقلابی و مومن وارد مجلس شوند و باید بدانیم هستند کسانی که در گذشته ضربات زیادی خودشان به همراه وابستگانشان به نظام وارد کردند ولی امروز با نام جوان انقلابی برای انتخابات ثبت نام کردند.

وی افزود: باید بر این موضوع دقت نظر داشته باشیم که انتخابمان بر اثر تاثیر شعارهای کاندیداها نباشد و نمایندگان را با توجه به عملکردشان انتخاب کنیم.

حجت الاسلام موسوی به جنگ‌های ترکیبی یا هیبریدی که جنگ روز دنیا محسوب می شود اشاره کرد و بیان داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب در دیدار با تولید کنندگان اشاره کردند در حال حاضر جنگ جمعیت به وقوع پیوسته است و  دشمنان درصدد هستند با کنترل جمعیت ایران بتوانند تاثیراتی را که می خواهند بر کشور داشته باشند.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: در هشت سال جنگ تحمیلی ۳۰۰ هزار شهید داده ایم و امروز طبق آمار رسمی وزارت بهداشت سالی ۵۰۰ هزار سقط جنین اتفاق می افتد و از این تعداد ۴۰۰ هزار جنین در آزمایشات غربالگری سقط می شود.

وی افزود: جریان نفوذ و پیاده نظام دشمن در ایران عامل اساسی روند رو به رشد کاهش جمعیت است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به جنگ های رسانه ای که از جنگ های هیبریدی محسوب می شود، اظهار داشت: بسیاری از شبهاتی که در فضای مجازی وجود دارد توسط صهیونیسم هایی که فارسی را به طور کامل مسلط هستند و یا منافقین آموزش دیده و یا پیاده نظامان سعودی منتشر می شود.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: رهبر معظم انقلاب این حجم از تلاش دشمن در فضاهای مجازی و تاثیر آن بر جامعه و همچنین بی خیالی و کم کاری مسؤولان را مشاهده می کنند و می فرمایند: اگر رهبر ایران نبودم رهبر فضای مجازی می شدم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: طلاب موظف هستند در این فضای پر شبهه ورود کنند و به رفع شبهات جوانان و به خصوص دانش آموزان که در خطر بیشتری قرار دارند، بپردازند./813/پ210/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات