۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۸
کد خبر: ۶۳۰۱۴۴
کارشناس فضای مجازی تاکید کرد؛

لزوم ورود وزارت ارتباطات در زمینه زیرساخت‌های بومی فضای مجازی

لزوم ورود وزارت ارتباطات در زمینه زیرساخت‌های بومی فضای مجازی
حجت الاسلام کهوند گفت: جای سوال دارد که وزارت ارتباطات در زمینه زیرساخت‌های بومی فضای مجازی چه اقداماتی را انجام داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام محمد کهوند، ظهر امروز در دیدار طلاب مدرسه علمیه حضرت نرجس(س) بیرجند اظهار داشت: اگر در فضای مجازی مراقبت نشود آسیب‌هایی برای کودکان و نوجوانان به دنبال دارد.

وی گفت: امروز شناخت ما نسبت به فضای مجازی ناقص و نادرست است و یکی از دلایل برخورد منفعلانه در زمینه فضای مجازی هم در نداشتن شناخت کافی و مواجهه نادرست با این محیط است.

کارشناس فضای مجازی افزود: در اسلام و فرهنگ دینی ما نیز بسیاری از تعالیم ارتباط مستقیم با موضوع اینترنت و فضای مجازی پیدا می‌کند.

حجت الاسلام کهوند تصریح کرد: همچنین کنار گذاشتن آموزه‌های دینی در نحوه مواجهه با فضای مجازی از دیگر دلایل برخورد منفعلانه در زمینه فضای مجازی است.

وی ادامه داد: جای سوال دارد که وزارت ارتباطات در زمینه زیرساخت‌های بومی فضای مجازی چه اقداماتی را انجام داده و در این زمینه چه پیشرفت‌هایی داشته‌ایم.

کارشناس فضای مجازی خاطرنشان کرد: امروز در جنگ نرم دشمن قرار داریم و نباید اجازه دهیم که معاندان و دشمنان راه تسلطی بر ما از طریق فضای مجازی پیدا کنند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات