۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۶۳۰۲۳۹
استاد آقا:

ایستادگی و مقاومت را محور همه رفتارهای خود قرار دهیم

ایستادگی و مقاومت را محور همه رفتارهای خود قرار دهیم
دبیر ستاد فرهنگی فجر انقلاب اسلامی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب دیده بان نظام اسلامی هستند، گفت: ایستادگی و مقاومت را محور همه رفتارهای خود قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حسین استاد آقا دبیر ستاد فرهنگی فجر انقلاب اسلامی صبح امروز در چهاردهمین همایش کشوری ستاد فرهنگی فجر انقلاب اسلامی با عنوان «گام دوم انقلاب اسلامی در خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی» که در سالن همایش های مجتمع یاوران مهدی(عج) برگزار شد، به ارائه گزارشی از همایش مذکور پرداخت و گفت: امروز در 220 شهرستان، کانون های ستاد فرهنگی فجر انقلاب اسلامی شکل گرفته و دبیر هایشان نیز مشخص شده است.

وی ادامه داد: آرامش رهبر معظم انقلاب به این جهت است که ایشان درک کاملی از شرایط کشور و منطقه دارند؛ رهبری همچون دیده بانی هستند که همه تحرکات دشمن را مشاهده می کنند و به ما سربازان رهنمود می دهند تا طبق آن با دشمن مقابله کنیم.

استاد آقا با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند فتنه سال 88 کشور را واکسینه کرد، خاطرنشان کرد: امروز ملت عراق نیز در حال واکسینه شدن است و مشاهده کردیم که در جریانات اخیر بسیار خوب و هوشمندانه عمل کردند.

دبیر ستاد فرهنگی فجر انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه در مسیر تمدن نوین اسلامی باید با راهبرد مقاومت به سوی هدف حرکت کنیم، ابراز داشت: ما باید برای اینکه دولت ظهور را مشاهده کرده و در رکاب امام زمان(عج) عدل و داد را در سراسر جهان بگسترانیم هزینه اش را بدهیم و در این مسیر مقدس سیلی ها و سختی ها را نیز تحمل کنیم.

وی به ولایتمداری مردم شریف ایران اشاره و اظهار کرد: در حوادث اخیر کشور مشاهده کردیم که پس از سخنرانی حضرت آقا بیش از 60 درصد اعتراضات کاهش یافت و مردم صحنه را ترک کردند و فرمان ولایت را پذیرفتند؛ این که رهبری در زمینه گرانی بنزین از تصمیم سران قوا حمایت کردند از آن جهت بود که اولاً ساختارهای نظام در هم نشکند و دوماً مسؤولان نیز پای تصمیمات خود بایستند.

استاد آقا با تأکید بر اینکه ما باید در انتخاب های خود دقت داشته باشیم تا افراد کارآمد و انقلابی وارد عرصه های مدیریتی شوند، بیان کرد: ما نباید کسانی را به مسؤولیت برسانیم که چندین سال حاصل عملکرد نادرستش دامن گیرمان شود؛ ما نباید افراد ناکارآمد را به مجلس بفرستیم و سپس از حضرت آقا انتظار داشته باشیم که در امور مجلس دخالت کرده و جلوی ناکارآمدی ها را بگیرند.

دبیر ستاد فرهنگی فجر انقلاب اسلامی بر ضرورت توجه افراد جامعه به ویژه جوانان به بیانیه گام دوم انقلاب تأکید و عنوان کرد: ما باید همواره بیانیه گام دوم را مطالعه کرده و در تمام حرکت ها و رفتارهایمان این گفتمان را در نظر داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم به خوبی پیشرفت های انقلاب اسلامی را تبیین می کند، افزود: ما از نخستین روز های انقلاب شاهد تحریم های دشمن بوده ایم، بنابراین مسأله تحریم برای این ایام نیست، از همین جهت نباید منتظر دشمن بمانیم، بلکه خودمان مستقلانه حرکت کنیم.

استاد آقا با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند «عده ای می خواهند اسلام و انقلاب را از کشور بگیرند»، گفت: امروز عملکرد ما متناسب با شرایط نیست، بنابراین نیازمند هم افزایی و همدلی بیشتری هستیم؛ امروز باید ایستادگی و مقاومت را محور همه رفتارهای خود قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه نباید کسانی که شبهه دارند را افرادی زاویه دار با نظام و ولایت تلقی کنیم، بیان کرد: امروز همه می دانند که امنیت کشور مرهون تدابیر رهبر معظم انقلاب است؛ ما باید با مهربانی و عطوفت پاسخ شبهات افراد را بدهیم و متنظر تشکیلات و بودجه نباشیم.

استاد آقا با بیان اینکه ما باید از نظم و انضباط رهبر معظم انقلاب الگو بگیریم، بیان کرد: هر چقدر نظم بیشتری داشته باشیم خداوند به کارهایمان برکت بیشتری می دهد و در امور مختلف به موفقیت خواهیم رسید./841/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 6
حسین ثالث موید
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷
ما نباید کسانی را به مسؤولیت برسانیم که چندین سال حاصل عملکرد نادرستش دامن گیرمان شود.
0
0