۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۶۳۰۵۷۵

دیدار صمیمی فرمانده سپاه کردستان با خانواده شهیدان خضرنژاد و بهرامی

دیدار صمیمی فرمانده سپاه کردستان با خانواده شهیدان خضرنژاد و بهرامی
فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در یک فضای صمیمی با خانواده شهیدان «خضرنژاد و بهرامی» در سقز دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در سفر یک روزه خود به این شهرستان، در یک فضای صمیمی با خانواده شهیدان «خضرنژاد و بهرامی» دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در این دیدار ضمن ابراز همدردی و تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان اظهار داشت: امنیت و آسایش کنونی کشور به پاس فداکاری و از خودگذشتگی شهدا و وجود خانواده‌های معظم آنان، ایثارگران و جانبازان رقم خورده است.

وی افزود: همواره به خانواده‌های معظم شهدا مدیون هستیم و خدا را شاکریم که فرصت خدمتگزاری را به ما در این راه عنایت کرده است.

سردار حسینی با بیان اینکه دیدار و دلجویی از خانواده‌های معظم شهدا را وظیفه خود می‌دانیم، یادآور شد: پدر و مادر شهدا از برکات نظام اسلامی و دعای خیر آنان راهگشای حل مشکلات و گره‌های کور زندگی است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان هدف از دیدار با خانواده معظم و معزز شهدا را الگوگرفتن از روحیه مقاومت و صبر بی‌نظیر آن بزرگ‌مردان عنوان و تصریح کرد: خانواده شهدا ذخیره انقلاب هستند، بنابراین باید مسئولان همواره در جهت آرمان‌های شهدا و تداوم راه آنها گام برداشته و اجازه ندهند که خون شهیدان پایمال شود.

گفتنی است؛ در این دیدار خانواده معظم شهیدان «خضرنژاد و بهرامی» نیز ضمن قدردانی از حضور فرمانده سپاه کردستان در منزلشان، در یک فضای صمیمی درددل‌هایشان را بیان کردند.

در پایان لوح یادبوی از سوی سردار حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان به خانواده شهیدان «خضرنژاد و بهرامی» اهداء شد./1350/د102/ب1

ارسال نظرات