۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۶۳۰۷۶۹
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

دشمن از تفکر انقلابی جوانان ما ضربه خورده است

دشمن از تفکر انقلابی جوانان ما ضربه خورده است
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه دشمن از تفکر انقلابی جوانان ما ضربه خورده است، گفت: رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم به جریان انقلابی چشم دوخته است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی در نشست با اعضای جبهه فرهنگی انقلاب استان کرمان اظهار داشت: طرح‌هایی در سازمان تبلیغات اسلامی در حال اجرا است که تا مدتی دیگر شاهد نتایج آن هستیم.

وی با بیان اینکه آینده انقلاب اسلامی روشن است اما آینده خوب ساده به دست نمی‌آید گفت: جریان انقلابی باید با اتحاد و همدلی برای گسترش انقلاب اسلامی تلاش کند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با ابراز اینکه خط‌کشی‌ها و مرزهایی که پیش از ما بوده است دیگر مهم نیست بیان کرد: باید این خط‌کشی‌ها و مرزبندی‌ها را کنار زد.

وی با اشاره به اینکه طراحی‌های هوشمندانه برای پیشبرد اهداف لازم است افزود: جریان انقلابی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری تلاش می‌کند و اثر فعالیت‌های آنها باید در زندگی مردم دیده شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین قمی با بیان اینکه دشمن از این تفکر انقلابی ضربه خورده و به همین سبب از تفکر انقلابی نگران است گفت: جریان انقلابی بوده که به دشمن ضربه زده و حضرت آقا نیز به این جریان چشم دوخته است.

وی با اشاره به اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب هم مقام معظم رهبری به جریان انقلابی چشم دوخته و ما باید تلاش کنیم افزود: رهبر معظم انقلاب به سرمایه جوان مومن و انقلابی در کشور دل بسته است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه تاکید مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به جوان‌گرایی است گفت: رهبر معظم انقلاب تاکید کردند که بار گام دوم انقلاب سنگین‌تر از بار گام اول انقلاب است.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات