۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۶۳۰۹۴۴
امام جمعه کرمان:

تحریم‌های سخت دشمنان معیشت مردم را نشانه گرفته است

تحریم‌های سخت دشمنان معیشت مردم را نشانه گرفته است
امام جمعه کرمان با بیان اینکه دشمن تلاش خود را برای یک هجمه عظیم در زمان انتخابات گذاشته است، گفت: تحریم‌های سخت دشمنان معیشت مردم را نشانه گرفته است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی در همایش هیئت‌های نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه مجلس یکی از ارکان مهم نظام جمهوری اسلامی است اظهار اشت: انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز بسیار اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی باید متناسب با گام دوم انقلاب تشکیل شود گفت: کشور در یک جنگ ترکیبی قرار گرفته و دشمن فشارهای زیادی علیه کشور تحمیل کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه تحریم‌ها هر روز سخت‌تر شده و معیشت مردم را نشانه گرفته‌اند افزود: جنگ امنیتی نیز داریم و با کوچکترین اعتراض مردمی دشمنان آن را به آشوب و فتنه تبدیل می‌کنند.

وی با بیان اینکه دشمن در جنگ روانی داشته‌های ما را ضعیف نشان داده و ضعف‌های ما را بزرگنمایی می‌کند تا مردم جامعه ناامید شوند گفت: دشمن تمام تلاش خود را گذاشته که یک هجمه عظیم در زمان انتخابات به کشور وارد کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی با ابراز اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات می‌تواند این توطئه دشمن را خنثی کند عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران در عبور از چالش‌ها تجربه خوبی دارد و این اهداف شوم دشمن نیز با شکست روبه‌رو می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزارکنندگان انتخابات که کار نظارت را به عهده دارند باید کار خود را دقیق انجام داده و اول بر خودش نظارت داشته باشد گفت: همه باید به این نکته توجه داشته باشیم که خدا همه ما را نظارت می‌کند و تمام اعمال و رفتار ما بر منظر خدا اتفاق خواهد افتاد.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه نمی‌دانیم در کدام صحنه از دنیا می‌رویم و باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که در زمان سفر آخرت آمادگی لازم را داشته باشیم بیان کرد: قبل از ورود به هر نظارتی بدانیم که ناظری بر ما نظارت دارد و آن هم خداوند است.

وی با بیان اینکه عناصر سه گانه‌ای در یک نظارت کامل تاثیر دارد و شناخت و معرفت میدان کار اولین مولفه نظارت است افزود: پایه دوم نظارت که به درون آدمی بر می‌گردد و بسیار جدی هم هست عدالت است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی با ابراز اینکه عملکرد شما در سرنوشت انتخابات تاثیر دارد گفت: ناظرین انتخابات رعایت عدالت را باید در روند برگزاری انتخابات داشته باشند.

وی با عنوان اینکه پایه سوم نظارت قاطعیت است افزود: ناظران انتخابات هم چشم تیزبین و هم عدالت و اراده پولادین در تصمیم نهایی نیاز دارند و باید این مسئله مورد توجه جدی قرار گیرد.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه مسئولیت نظارت بر انتخابات یک مسئولیت معنوی است و جایگاهی ندارد که ما بخواهیم در آن کوتاهی کرده و خودمان را مدیون کنیم گفت: همه با هم باید طوری عمل کنیم که انتخابات پرشور و بدون حاشیه در کشور و استان برگزار شود.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات