۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۶۳۱۱۵۷
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

دولت جوان و جهادی مشکلات کشور را حل می کند

دولت جوان و جهادی مشکلات کشور را حل می کند
امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه کشور نیازمند یک دولت جوان پای کار است، گفت: نظام باید به راه خود ادامه دهد و این تنها درسایه حضور میدانی افراد اجرایی پای کار تحقق می یابد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، صبح امروز در دیدار اساتید حوزه‌های علمیه و مراکز آموزش عالی با وی که به میزبانی مدرسه علمیه امامیه شهرکرد و به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه صورت گرفت، با اشاره به اینکه حوزه و دانشگاه باید تزریق کننده روحیه مقاومت به جامعه باشند، افزود: نظام اسلامی تنها در سایه مقاومت می‌تواند روی پای خود بایستد.

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه مقاومت در برابر دشمن تنها راه گشای مشکلات امروز کشور است، ابراز کرد: به یقین جای امور تربیتی، اخلاقی و توحیدی به معنای واقعی کلمه در جامعه خصوصا در بین نسل جوان به شدت احساس می‌شود که باید حوزه و دانشگاه نسبت به این امر حساس و دغدغه‌مند باشند.

وی تقویت نظام اسلامی را از مهمترین ضرورت‌های امروز جامعه برشمرد و گفت: به یقین نقش حوزه و دانشگاه در این راستا غیرقابل انکار است که این مهم تنها در سایه وحدت محقق خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به شرایط خاص امروز کشور و مشکلاتی که گریبان گیر جامعه است، خاطرنشان کرد: مهمترین مشکل امروز کشور این است که نیروی پای کار اجرایی در کشور کم داریم و این یک خسران بزرگ است.

وی با تأکید بر اینکه کشور نیازمند یک دولت جوان پای کار است، ابراز کرد: به یقین نظام اسلامی باید به راه خود ادامه دهد و این تنها در سایه حضور میدانی افراد اجرایی پای کار تحقق پیدا خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری همچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید همه برای برگزاری یک انتخابات پرشور کمر همت ببندیم و این به معنای برگزاری انتخابات چالشی نیست.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با تأکید بر اینکه وحدت حوزه و دانشگاه زمانی محقق می‌شود که اولویت‌های اصلی جامعه را ببینیم و در این عرصه وارد میدان عمل شویم، افزود: باید روحیه انقلابی به معنای واقعی کلمه در جامعه نهادینه شود که در این بین حوزه و دانشگاه نقش اساسی دارند.

وی با اشاره به اینکه دشمن فضای مجازی را بهترین بستر برای ایجاد آشوب و اغتشاش در کشور می‌داند و از آن نهایت استفاده را برده است، اظهار کرد: به یقین راه اندازی شبکه ملی اینترنت در کشور از مهمترین ضرورت‌ها است که باید مورد مطالبه جدی جامعه حوزوی و دانشگاهی کشور قرار گیرد./۹۴۵۷/پ210/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳
اولویت های کاری مجلس جهادی و انقلابی یازدهم در حوزه قانونگذاری و نظارت مستمر و موثر بر دولت و وزراء در گام دوم حیاتی و ضروری انقلاب و کشور که در طول ده۱۰ دوره گذشته مجلس و ۴۰ سال گذشته عمدا و یا سهوا با غفلت روبرو گردیده و برزمین مانده و در نتیجه از تمامی ظرفیت های بلقوه و بلفعل قانون اساسی در کشور استفاده نگردیده بنحوی که منجر به تضعیف جایگاه و شان مجلس در حوزه قانونگذاری و نظارت به مرور زمان در کشور از دید مردم گردیده ، می بایستی توسط رسانه های خبری ،انجمن ها و اتحادیه های دانشجویی و بسیج کشور بویژه در عرصه های عدالت ، رفع تبعیض و اصلاحات اقتصادی،شفاف سازی و مبارزه با رانت و فساد ، تا پاسخگویی منظم و جلسات پرسش و پاسخ هفتگی با سخنگو و نمایندگان مجلس، تا قبل از برگزاری انتخابات مجلس فهرست و لیست بندی گردیده و از جریان انقلابی و جهادی کاندیدای حضور در مجلس مطالبه گری شود.
و شورای ائتلاف جریان انقلابی-شاجا-نیز ملزم به تهیه و ارائه میثاق نامه ای با تضامین کافی از افرادی گردد که از سوی جریان انقلابی و جهادی جهت حضور در مجلس یازدهم به مردم معرفی می گردند.و این میثاق نامه به اطلاع عموم مردم برسد تا خدایی نکرده به سرنوشت جریان بدفرجام اصلاحات در مجلس و دولت دچار نگردیده و ملعبه و بازیچه افراد سودجو و منفعت طلب دو زیست قرار نگیرد.
و بدینوسیله نتنها زمینه اتحاد نیروهای جریان انقلابی و جهادی بیش از پیش فراهم می گردد،بلکه زمینه لازم جهت ایجاد امید ، انگیزه و اعتماد در مردم جهت شرکت در انتخابات و همچنین زمینه سازی برای روی کار آمدن دولتی جوان،انقلابی،کارآمد ، با برنامه و پاسخگو به مردم،قشر دانشجو و فرهیخته کشور که مورد اعتماد و وثوق نظام ، رهبری معظم و مردم در عرصه داخلی و بین الملل می باشد، فراهم می گردد.
0
0