۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۶۳۱۳۴۲

آغاز به کار طرح بینش مطهر در مدرسه آیت الله قاضی دزفول

آغاز به کار طرح بینش مطهر در مدرسه آیت الله قاضی دزفول
حجت الاسلام خاکی از آغاز به کار طرح بینش مطهر در مدرسه آیت الله قاضی دزفول برای طلاب و دانشجویان خبر داد.
حجت الاسلام احسان خاکی، معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به دیدار‌های هفتگی با خانواده طلاب شهید شهرستان از راه اندازی واحد شهدای مدرسه از سال گذشته تحصیلی خبر داد.

معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول اظهار داشت: واحد شهدای مدرسه آیت الله قاضی دزفول افزون بر زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا  و بازدید از خانواده شهدای روحانی، تلاش دارد تا اگر خاطرات و نوشته‌هایی از شهیدان بزرگوار است را جمع آوری و به بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس تحویل دهد.

حجت الاسلام خاکی با اشاره به تلبس ۷ طلبه مدرسه در ۲۳ آبان عنوان داشت: طرح مطالعاتی شهید مطهری با عنوان بینش مطهر دو روز پیش در مدرسه با حضور مدیر مدرسه و استاد مدعو حجت الاسلام عبداللهی، طلاب، حوزویان، دانشگاهیان و عموم مردم آغاز به کار کرد.

وی با بیان اینکه طرح بینش مطهر ادامه دار خواهد بود، خاطرنشان کرد: این طرح در قالب گروه‌های علمی، مباحثاتی و برگزاری کلاس‌های مرتبط زیرنظر اساتید پیگیری خواهد شد.

معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول بیان داشت: در این طرح کتب شهید مطهری با گرایش بینش مطهر برای طلاب، حوزویان و دانشگاهیان برگزار می‌شود./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
راه اندازی واحد شهدای مدرسه دزفول امری مبارک بود احسنت
0
0