۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۶۳۱۴۰۹
معاون فرهنگی و تبلیغی حوزه خواهران:

اردوی جهادی بانوان طلبه در استان کردستان برگزار می شود

اردوی جهادی بانوان طلبه در استان کردستان برگزار می شود
جلالی از اعرام بانوان طلبه از یازدهم تا 22 بهمن ماه در قالب اردوی جهادی در سه گروه زمانی هفت تا ده روزه به کردستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، ماندانا جلالی مدیرکل تبلیغ حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به لزوم ارتقای سطح نقش آفرینی بانوان طلبه در سطوح مختلف به ویژه در جامعه زنان گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته در معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران و با همکاری سازمان بسیج طلاب استان قم اردوی جهادی بانوان طلبه با هدف خدمت رسانی به هموطنان عزیز در استان کردستان برگزار میشود

وی با تاکید بر این که این اردو در سه گروه و به صورت همزمان انجام می‌شود افزود: اردوی جهادی بانوان طلبه از ۱۱ تا ۲۲ بهمن ماه سال جاری در غالب اردوی ۷ روزه و ۱۰ روزه برگزار خواهد شد.

مدیرکل تبلیغ حوزه‌های علمیه خواهران درخصوص تاریخ اعزام بانوان طلبه به اردوی جهادی گفت: گروه اول از یازدهم تا شانزدهم، گروه دوم از یازدهم تا بیست و دوم و گروه سوم از شانزدهم تا بیست و دوم بهمن ماه به استان کردستان اعزام خواهند شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه ثبت نام از بانوان طلبه تا پانزدهم دی ماه سال جاری ادامه دارد خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند با انتخاب تاریخ اعزام، نام و نام خانوادگی، اظهار توانمندی و کد بسیجی با مراجعه به نشانی Hasani12@ نسبت به ثبت نام اقدام نمایند./1324/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات