۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۶۳۱۴۱۲
از سوی معاونت تبلیغ حوزه های علمیه؛

فراخوان هفتمین جشنواره هنر آسمانی اعلام شد

فراخوان هفتمین جشنواره هنر آسمانی اعلام شد
فراخوان ارسال آثار هفتمین جشنواره هنر آسمانی از سوی مدیریت فرهنگی، هنر و رسانه معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه ویژه برادران و خواهران طلبه اعلام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، فراخوان ارسال آثار هفتمین جشنواره هنر آسمانی از سوی مدیریت فرهنگی، هنر و رسانه معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه ویژه برادران و خواهران طلبه اعلام شد.

براساس این گزارش، هفتمین جشنواره هنر آسمانی در قالب های شعرکلاسیک، شعر نو، کودک و نوجوان و نثر ادبی، داستان، روایت و خاطره، داستان کوتاه و رمـان و تبلیغ دین، فرهنگ جهاد و شهادت، اخلاق و عرفان، اربعین، سبک زندگی اسلامی ایرانی، اقتصاد مقاومتی، عدالت اجتماعی، عفاف و حجاب، امربه معروف و نهی از منکر و فضای مجازی برگزار می شود.

گفتنی است، علاقه مندان به شرکت در هفتمین جشنواره هنرهای آسمانی می توانند جهت نام نویسی و کسب اطلاعات بیشتر تا پایان بهمن ماه به سامانه اینترنتی جشنواره هنرهای آسمانی به نشانی www.honareasemani.ir مراجعه کنند.

همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 32914991- 025 تماس گیرند یا به آیدی honareasemani@ در ایتا مراجعه کنند./1324/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات