۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۶۳۱۴۴۲
استاد حوزه علمیه مازندران:

برخی‌ها رفع مشکلات کشور را به رؤیای مذاکره با آمریکا گره زده اند

برخی‌ها رفع مشکلات کشور را به رؤیای مذاکره با آمریکا گره زده اند
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که راه حل مشکلات کشور توجه به ظرفیت داخلی است، گفت: متأسفانه برخی‌ها رفع مشکلات امروز کشور را به رؤیای مذاکره با آمریکا گره زده اند.
حجت الاسلام عباس بابائیان، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، ایستادگی و مقاومت را رمز پیروزی ملت ایران در برابر فشار‌ها و توطئه‌های دشمنان ملت ایران دانست و گفت: متأسفانه امروز افرادی ساده لوح فکر می‌کنند با امتیازدهی به اروپا و آمریکای خبیث و بدعهد، مشکلات تحریم حل خواهد شد.
 
وی با بیان این که دشمنی آمریکا و غرب با ملت ایران تاریخ است، افزود: اگر دشمنی و یا ضدیتی از سوی نظام سلطه با ایران اسلامی وجود دارد به دلیل هویت دینی ملت بزرگ ایران است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که علیرغم بیش از چهل سال دشمنی آمریکا با ملت ایران، برخی‌ها همچنان در این کشور به دنبال مذاکره با این کشور مستکبر هستند، گفت: مذاکره با آمریکا راه حل مشکلات امروز کشور نیست.
 
حجت الاسلام بابائیان با بیان این که مسؤولان به جای نگاه به مذاکره و امتیاز دادن به غرب، به ظرفیت‌های داخلی بیشتر توجه کنند، بیان داشت: متأسفانه برخی جریان‌ها در این کشور علیرغم مخالفت جدی و صریح مقام معظم رهبری در خصوص مذاکره با آمریکا، همچنان به دنبال این مسأله هستند.
 
وی با بیان این که خط مذاکره با آمریکا از سوی جریان‌های معلوم الحال در کشور دنبال می‌شود، خاطرنشان کرد: طرح چنین مسائلی در کشور با هدف سرپوش گذاشتن بر ناکارآمدی مسؤولان صورت می‌گیرد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که تنها چاره راه حل مشکلات امروز کشور مقاومت و توجه به تولید داخلی است، تصریح کرد: نگاه کردن به دست کشوری که دشمن واقعی ما است نمی‌تواند راه حل مشکلات کشور باشد.
 
حجت الاسلام بابائیان با بیان این که آمریکا دشمن نخست ملت ایران است و این مسأله در چهل سال اخیر به وضوح ثابت شده است، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی‌ها با فریب افکار عمومی تلاش می‌کنند تنها راه برون رفت کشور از شرایط فعلی را مذاکره با آمریکا عنوان کنند.
 
وی با تأکید براین که وضعیتی که امروز از نظر اقتصادی با آن مواجه هستیم نتیجه بی توجهی مسؤولان به ظرفیت‌های بومی و دل بستن به غرب دانست و تصریح کرد: متأسفانه برخی‌ها رفع همه مشکلات امروز کشور را به رویای مذاکره با آمریکا گره زده اند این در حالی است که مذاکره با این کشور مستکبر دردی از مشکلات کشور دوا نخواهد کرد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مسؤولان به جای شعار دادن به فکر عمل به وعده‌ها باشند، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری از سال‌ها قبل مسأله اقتصادی مقاومتی و همچنین در سال جدید بحث رونق تولید را مطرح کردند که مسؤولان وظیفه دارند در جهت تحقق این مطالبات رهبری مجاهدانه گام بردارند./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات