۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۶۳۱۴۷۶
حجت الاسلام تویسرکانی:

زنان الگو و پرچم‌دار مسیر آزادی، عدالت طلبی و پیشرفت هستند

زنان الگو و پرچم‌دار مسیر آزادی، عدالت طلبی و پیشرفت هستند
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: زنان در طول تاریخ همواره پرچم‌دار آزادی، عدالت طلبی و پیشرفت و موجب سعادت جامعه بوده اند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی در یادواره زنان شهیده و ایثارگر استان هرمزگان اظهار داشت: مقام معظم رهبری علیرغم برخی تقسیم‌بندی‌های مرسوم در کشور، مردم را به سه گروه انقلابی، غیر انقلابی و ضد انقلابیون تقسیم کرده اند.

وی افزود: بنا بر آیات قرآن در جریان انقلابی، غیر انقلابی و ضد انقلاب زنان نقش اول را دارند کما اینکه در دوران دفاع مقدس این مادران و همسران و خواهران بودند که با ایفای نقش انقلابی خود، مردان خود را به میدان جبهه و جنگ می فرستادند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه در دنیای کنونی به زنان ظلم شده و زنان در جایگاه اصلی خود دیده نشده اند گفت: باید نگاه‌ها در جامعه به جایگاه زن را تغییر دهیم، جریان فکری و نگاه به زنان باید قرآنی باشد خوشبختانه کنگره 1500 شهید استان هرمزگان با همان نگاه قرآنی روز نخست خود را به تبیین نقش زنان شهیده و ایثارگر اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه شهدا برای ارزش های اسلامی و انسانی و راه آزادی شهید شدند اظهار داشت: در اهداف 8 گانه تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری برای مسیر انقلاب، آزادی در صدر قرار دارد و اگر امروز ایران در موارد بسیار متعدد تحریم می شود به علت این است که نمی‌خواهد زیر بار ظلم استکبار برود.

حجت الاسلام تویسرکانی با تاکید بر اینکه جریانی در کشور با شعار پیشرفت، آزادی و رفاه به دنبال آن هستند آزادی را از ملت گرفته و ثمره خون شهدا را نادیده بگیرند گفت: این جریان هیچگاه موفق نخواهند شد ثمره خون شهدا را پایمال کنند و در نهایت آینده درخشانی در انتظار ملت ایران است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: در مسیر پیشرفت، رفاه و آزادی، معنویت و عدالت زنان همواره در طول تاریخ الگو و اسوه و پرچم دار بوده اند و اگر زنان در جایگاه اصلی قرار گیرند جامعه به طرف مسیر سعادت حرکت می کند.

وی افزود: اگر بر اساس دید غربی و یا تفکر متحجرانه سنتی به زنان جامعه به سقوط کشانده خواهد شد، اما آنچه موجب ترقی و سعادت جامعه می شود نگاه قرآنی و انقلابی به زنان است.

کنگره ملی 1500 شهید استان هرمزگان از امروز کار خود را صورت رسمی آغاز کرد، این یادواره تا 5 دی ماه در مسجد جامع بندرعباس برگزار می شود.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات