۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۶۳۱۵۳۳

هشدار دادستان کل کشور نسبت به توطئه دشمن برای ایجاد ناامنی در ایران

هشدار دادستان کل کشور نسبت به توطئه دشمن برای ایجاد ناامنی در ایران
دادستان کل کشور با بیان اینکه ایجاد ناامنی و آشوب در کشور از برنامه‌های دشمن است، گفت:‌ کرج ‌یکی از شهرهایی بود که دشمن برای آن برنامه داشت.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌‌الاسلام و‌المسلمین محمد‌جعفر منتظری در مراسم تودیع و معارفه دادستان جدید و سابق مرکز استان البرز که ظهر امروز در کرج برگزار شد، اظهار داشت: امنیت موضوع بسیار مهمی است و مانند اکسیژن برای بدن انسان عمل می‌کند.

وی افزود: نقش اکسیژن در ادامه حیات برای همه اعضا و جوارح انسان بسیار مهم است و اگر اکسیژن نباشد تمام سیستم اعضا و جوارح انسان از کار می‌افتد.

دادستان کل کشور با بیان اینکه اگر امنیت باشد در سایه امنیت انسان می‌تواند آرامش آسایش و راحتی داشته باشد و رشد و پیشرفت انسان در همه حوزه‌ها مشروط به داشتن امنیت است، بیان کرد: اگر امنیت نباشد هیچ‌کدام از امور به روال خود نیست و جامعه دچار آسیب می‌شود، بدن امنیت هیچ چیزی قابل تصور نیست.

 حجت‌‌الاسلام و‌المسلمین ‌منتظری با بیان اینکه امنیت برای جامعه حکم اکسیژن دارد، گفت: امن و ایمان از یک خانواده هستند و دو عنصری‌اند که در زندگی انسان سعادت و خوشبختی انسان در گرو این دو عنصر است، انسان تنها برای دنیا خلق نشده و باید امنیت بعد از مرگ انسان نیز باید تامین شود.

وی با بیان اینکه گاهی حوادثی اتفاق می افتد که ناشی از ناامنی است، عنوان کرد: دشمن که چهل سال ‌از همه راه‌ها و همه توانش را به کار گرفته که ایمان و امنیت را از ملت ایران بگیرد چون ملتی که ایمان نداشته باشد دست بسته در مورد خواسته‌های دشمن تسلیم می‌شود و ملتی که امنیت نداشته باشد هیچ چیز ندارد.

دادستان کل کشور با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند با نا‌امنی ‌از هرگونه پیشرفت جلوگیری کند، ‌عنوان کرد: ‌کرج و اطراف کرج یکی از شهرهایی بود که دشمن برای آن برنامه داشت.

وی با بیان اینکه منطقه اطراف کشور منطقه‌ای پرآشوب و نا امن است، گفت: دشمن چرا برای این منطقه سرمایه‌گذاری می‌کند و در جای جای دیگر نقاط عالم هیچ خبری از جنگ و کشتار نیست./1350/د102/ب1

ارسال نظرات