۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۵
کد خبر: ۶۳۱۵۳۶
حجت الاسلام صالحی:

فشار گروه ها و باندهای قدرت تأثیری در نظر شورای نگهبان ندارد

فشار گروه ها و باندهای قدرت تأثیری در نظر شورای نگهبان ندارد
حجت الاسلام صالحی با تأکید بر این که ملاک شورای نگهبان در تأیید صلاحیت ها باید قانون باشد، گفت: این شورادر بررسی صلاحیت‌ها به فشار‌های گروه‌ها و باند‌های قدرت توجهی نکند.
حجت الاسلام سید جلال صالحی، مسؤول مدرسه علمیه آیت الله ساری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با تأکید براین که همه باید مراقبت کنند تا انتخابات باشکوه، سالم و در تراز نظام اسلامی را برگزار کنیم، گفت: هر چه سطح مشارکت مردم در انتخابات بالاتر باشد عامل عزت و اقتدار نظام اسلامی خواهد بود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که باید سوابق فکری، سیاسی، اخلاقی و اجرایی داوطلبان به طور دقیق و کامل از سوی شورای نگهبان مورد بررسی قرار گیرد، خاطرنشان کرد: نقش شورای نگهبان در جلوگیری از ورود نااهلال به مجلس در این برهه از زمان بسیار حائز اهمیت است.
 
حجت الاسلام صالحی با تأکید براین که شورای نگهبان باید از ورود افرادی زاویه دار با نظام و آرمان های انقلاب، وا داده‌ غرب گرا و لیبرال به مجلس شورای اسلامی به شدت جلوگیری کند، بیان داشت: شورای نگهبان در برخورد با این افراد نباید با هیچ کسی تعارفی داشته باشد.
 
وی با اشاره به این که شورای نگهبان در بررسی صلاحیت‌ها به فشار‌های گروه‌های سیاسی و باند‌های قدرت توجهی نکند، خاطرنشان کرد: این نهاد انقلابی باید تنها به وظیفه خود در راستای منافع انقلاب و نظام اسلامی عمل کند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که در این ایام برخی گروه‌های سیاسی و باند‌های قدرت و ثروت در جهت تأمین منافع خود به شورای نگهبان فشار سیاسی وارد می‌کنند، بیان داشت: ملاک شورای نگهبان در بررسی صلاحیت‌ها تنها باید قانون باشد.
 
حجت الاسلام صالحی، شورای نگهبان را یکی از مهم‌ترین نهاد‌های اثرگذار در نظام اسلامی دانست و افزود: این شورا همواره مدافع آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده و تضعیف آن به معنای تضعیف انقلاب و نظام است.
 
وی، کارنامه شورای نگهبان در طول این سال‌ها را مثبت و روشن ارزیابی کرد و بیان داشت: تبلیغات منفی و دروغین علیه شورای نگهبان نشان دهنده صحت فعالیت‌های این نهاد انقلابی است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که همه جریان‌ها و گروه‌های سیاسی باید بستر‌های لازم را به منظور حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنند، گفت: دشمن د این دوره تلاش می‌کند به بهانه مشکلات اقتصادی حضور مردم در انتخابات را بی تأثیر عنوان کرد.
 
حجت الاسلام صالحی با بیان این که حضور حداکثری در انتخابات به معنای تقویت نظام اسلامی است، افزود: این حضور می‌تواند ضمن مأیوس کردن دشمن، مشت محکمی بر دهان استکبار و معاندن انقلاب اسلامی باشد.
 
وی با تأکید براین که مردم نیز در انتخابات به افرادی رأس دهند در تراز انقلاب اسلامی باشند، گفت: انتخاب نادرست می‌تواند اثرات نامطلوبی در کشور و زندگی هر ایرانی داشته باشد./950/ت303/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات