۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۴
کد خبر: ۶۳۱۵۵۱
نماینده مجلس خبرگان مطرح کرد؛

ضرورت برنامه ریزی برای جذب جوانان به امور دینی و معنوی

ضرورت برنامه ریزی برای جذب جوانان به امور دینی و معنوی
آیت الله حیدری بر برنامه‌ریزی مناسب حوزه و دانشگاه برای جذب جوانان به مسائل دینی و معنوی تأکید کرد.
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، نماینده مجلس خبرگان رهبری، در همایش منطقه‌ای وحدت حوزه و دانشگاه، که در سالن اجتماعات شهرستان سوسنگرد برگزار شد، با بیان اینکه همکاری‌های حوزه و دانشگاه نباید مختص به زمان خاص و در روز وحدت حوزه و دانشگاه باشد، اظهار داشت: باید با برنامه‌ریزی مناسب، همکاری‌های بین بخشی و تعامل مثبت در میان مراکز دانشگاهی و حوزه‌های علمیه صورت بگیرد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حوزه و دانشگاه باید از تجربیات و یافته‌های علمی یکدیگر در حوزه‌های مختلف بهره‌مند شوند، عنوان داشت: ترویج فرهنگ غنی اسلامی و آشنایی قشر جوان با آموزه‌های دینی و اسلامی و توجه ویژه به این نسل همگام با سلایق و خواسته‌هایشان بسیار مهم است.

آیت الله حیدری با تأکید بر برنامه‌ریزی مناسب حوزه و دانشگاه برای جذب جوانان به مسائل دینی و معنوی، گریزی به اغتشاشات اخیر و نقشه‌های شوم دشمنان زد.

از سوی دیگر حجت الاسلام شمیل پور، امام جمعه شهرستان دشت آزادگان در دیدار با آیت الله حیدری با انتقاد از عدم حضور مسؤولان محلی و ادارات شهرستان در نماز جمعه برای پاسخگویی به مشکلات اساسی مردم  گفت: ادارات، دانشگاه‌های پیام نور، آزاد و صنعتی شهدای هویزه در اجرای مناسب و با محتوای برنامه‌های فرهنگی با توجه هجمه‌های دشمنان به نظام اسلامی و مذهب تشیع همکاری ندارند./۹۴۵۶/د102/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات