۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۴
کد خبر: ۶۳۱۵۷۱
نماینده ولی فقیه در لرستان:

حمایت از سرمایه گذار یکی از مؤلفه های پیشرفت و توسعه لرستان است

حمایت از سرمایه گذار یکی از مؤلفه های پیشرفت و توسعه لرستان است
نماینده ولی فقیه در لرستان حضور سرمایه گذاران را از مؤلفه های مهم توسعه لرستان خواند و گفت: باید زمینه حضور حداکثری سرمایه گذران را فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، عصر امروز در دیدار مسؤولان و مدیران حوزه اقتصادی استان که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: همه با هم باید برای توسعه استان گام برداریم و از مؤلفه های مهم در این راستا بهره مند شد.

وی با بیان اینکه یکی از مؤلفه های مهم توسعه استان حمایت از سرمایه گذاران است، افزود: باید زمینه حضور سرمایه گذاران را در لرستان فراهم ساخت.

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: برای رشد و پیشرفت استان باید مشورت در امور، تعامل و همفکری ها در زمینه های مختلف تقویت شود و از ظرفیت های موجود بهره مند شد.

وی در ادامه بر ضرورت بهره مندی از تجارب مسؤولان برای توسعه استان تأکید و خاطرنشان کرد: راهکار رفع مشکلات لرستان و توسعه استان در زمینه های مختلف استفاده از ظرفیت معادن و سنگ بری ها، نظارت به مسأله تنطیم بازار و ایجاد بازارچه های محلی است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت توسعه اقتصادی در استان لرستان تأکید کرد و گفت: تکیه بر درون و ظرفیت های داخلی مهم ترین عامل توسعه اقتصادی است./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات