۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۶۳۱۵۷۵
حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری مطرح کرد؛

رموز موفقیت شهدا در گام نخست انقلاب| وحدت ملی، تنها راه حل مشکلات اقتصادی

رموز موفقیت شهدا در گام نخست انقلاب| وحدت ملی، تنها راه حل مشکلات اقتصادی
استاد حوزه و دانشگاه ضمن تشریح رموز موفقیت شهدا در گام نخست انقلاب تأکید کرد که وحدت، اتحاد و انسجام ملت تنها راه حل مشکلات اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی ماندگاری رییس مؤسسه روایت سیره شهدا در یادواره شهدای مدرسه علمیه علوی با اشاره به اینکه رمز موفقیت شهدا در گام نخست انقلاب «نهراسیدن» بود، گفت: برای موفقیت در مسیر انقلاب باید بر اساس سبک و اصول شهدا گام برداریم.

وی ادامه داد: قاعده دستگاه ابلیس ترساندن است، از این جهت امروز نیز پیروان و ایادی شیطان می خواهند مردم و مسؤولان را بترسانند و ما باید بر اساس آیات قرآن کریم از دشمن نهراسیده و همواره در برابرشان ایستادگی و مقاومت داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری با بیان اینکه امروز در جنگ اقتصادی قرار داریم، تأکید کرد: امروز ما از لحاظ عده در برابر دشمن کم هستیم، اما طبق آیات قرآن کریم پیروزی از آن کسانی است که به خداوند توکل داشته باشند؛ امروز آمریکا همه حربه های اقتصادی را علیه ملت ایران به کار گرفته است، اما نمی تواند راه به جایی ببرد.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه دومین رمز موفقیت شهدا در گام نخست انقلاب «امیدواری به نصرت الهی» بود، ابراز داشت: امروز دشمن با حربه فشار حداکثری علیه ملت ایران به میدان آمده است، اما بدون شک توطئه هایش بدون اثر خواهد بود.

وی با بیان اینکه وحدت، اتحاد و انسجام ملت تنها راه حل مشکلات اقتصادی است، افزود: اگر ملت در کنار همدیگر متحد باشند بدون شک همه مشکلات و تهدیدها رفع خواهد شد؛ اگر همه ملت اراده کنند در جهت رونق تولید و مصرف کالای ایرانی گام بردارند قطعاً در این زمینه ها پیشرفت های چشمگیری حاصل خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری با تأکید بر اینکه قطعاً خداوند بساط ظلم و جور آمریکا، صهیونیسم و آل سعود را برخواهد چید، عنوان کرد: سنت خداوند متعال این است که ظلم و ستمگری را از ریشه نابود می سازد، بر این اساس شکی نداریم که آمریکا، صهیونیست ها و آل سعود از بین خواهند رفت.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه سومین رمز موفقیت شهدا در گام نخست انقلاب مجاهدت بود، ابراز داشت: اگر امروز همه مسؤولان در مسیر انقلاب اسلامی مجاهدت کرده، مقاومت، استقامت و مراقبت داشته باشند، بدون تردید همه آسیب ها و مشکلات از مملکت ریشه کن خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه طبق فرموده رهبر معظم انقلاب شهدا ستارگان راه هستند، خاطرنشان کرد: اگر به سبک و سیره شهدا توجه کرده و همانند آنها رفتار کنیم بدون شک در مسیر انقلاب دچار سرگردانی و حیرانی نخواهیم شد.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری اگر طبق سیره شهدا عمل کنیم بدون شک در جنگ اقتصادی پیروز خواهیم شد، بیان کرد: امروز در گام دوم انقلاب باید طبق سیره شهدای بزرگوار از تهدیدهای دشمن نهراسیم، به مدد الهی امیدوار باشیم و در مسیر انقلاب مجاهدت کرده، مقاومت، استقامت و مراقبت داشته باشیم./841/پ202/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات