۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۶۳۱۶۰۰
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه:

کلیات بودجه سال ۹۹ تا پایان دی ماه به صحن مجلس ارسال می‌شود

کلیات بودجه سال ۹۹ تا پایان دی ماه به صحن مجلس ارسال می‌شود
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۹۹ از آغاز بررسی بودجه سال آینده در این کمسیون خبر داد و اعلام کرد که تا پایان دی ماه کلیات بودجه به صحن علنی مجلس ارسال خواهد شد.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، هادی قوامی سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹ امروز دوشنبه دوم دی ماه سال ۹۹ در جمع خبرنگارن گفت: از روز سه‌شنبه (فردا) اعضا کمیسیون تلفیق بودجه ۹۹ در دو شیفت کاری موضوع بودجه عمومی کشور را مورد بررسی قرار خواهند داد و در نهایت تا پایان هفته کلیات آن را به تصویب خواهند رساند.  

وی ادامه داد: از هفته آینده روند بررسی بودجه پیشنهادی دولت برای سال ۹۹ در سه شیفت کاری مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در این روند نیز کارشناسان، نمایندگان دولت، مرکز پژوهش‌ها، اتاق ایران و سایر افراد مرتبط میهمان کمیسیون تلفیق خواهند بود.

وی تاکید کرد: تلاش می‌کنیم تا تاریخ ۲۰ دی ماه کلیات بودجه را به صحن پارلمان ارسال کنیم، هرچند برای این کار ۱۰ روز نیز فُرجه در نظر گرفته شده و احتمال دارد در نهایت پایان دی ماه بودجه به صحن ارائه شود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹ اظهار داشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی تا پایان امروز زمان دارند تا از طریق کمیسیون‌های متبوع خود پیشنهادات بودجه‌ای را به کمیسیون مذکور ارسال کنند.

قوامی در پایان عنوان داشت: این کمیسیون از این منظر هم به بودجه نگاه می‌کند و در بخش هزینه‌ها، درآمد‌های پایدار و ... تلاش کمیسیون این است تا آنجا که امکان دارد بودجه با کیفیتی بسته شود که دارای آثار مثبتی برای خروج از رکود در سال ۹۹ باشد. /۸۵۶/
ارسال نظرات