۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۶۳۱۶۵۲

۹۷۰۰ دانش‌آموز کردستانی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند

۹۷۰۰ دانش‌آموز کردستانی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند
معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان از اعزام ۹۷۰۰ دانش‌آموز کردستانی به مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه بیت‌المقدس کردستان، سرهنگ جمشید آزادی‌‌پور از اعزام 9700 دانش‌آموز کردستانی به مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد و اظهار داشت: امسال سهمیه استان کردستان 12 هزار نفر ابلاغ شده که تاکنون 9 هزار و 695 دانش‌آموز به مناطق غرب کشور اعزام شده‌ که 6 هزار و 170 نفر از این آمار را برادران و 3 هزار و 525 نفر خواهر بوده‌اند.

وی افزود: این دانش‌آموزان طی سه مرحله امسال به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شده و از یادمان‌های استان بازدید کرده‌اند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان خاطرنشان کرد: ترویج روحیه ایثار و شهادت‌طلبی در بین نسل جوان و ایجاد ارتباط معنوی بین نسل‌های جوان دوران هشت سال دفاع مقدس و نسل جوان امروز از مهم‌ترین اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور است.

وی تصریح کرد: زیرساخت‌های خوبی در مناطق عملیاتی غرب کشور در استان کردستان به ویژه در سال‌های اخیر ایجاد شده است.

به گفته سرهنگ آزادی‌پور، سپاه در یادمان‌های دفاع مقدس کردستان فضاسازی فرهنگی مناسبی دارد هر چند نیاز است همه دستگاه‌های فرهنگی بر اساس ظرفیتی که دارند نسبت به اجرای برنامه‌های فرهنگی در این نقاط اقدام کنند.

وی اظهار داشت: ظرفیت برای کار بیشتر در حوزه اعزام دانش‌آموزان و سایر اقشار به مناطق عملیاتی وجود دارد، بنابراین انتظار می‌رود دستگاه‌های دیگر هم بیشتر پای کار بیایند تا زمینه بهتری برای اسکان راهیان نور ایجاد شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان اعلام کرد: 3 هزار و 672 نفرروز برنامه فصل رویش نیز در طول سال‌جاری در استان اجرا شده است./1350/د102/ب1

ارسال نظرات