۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۶۳۱۶۷۴
رییس اداره اوقاف کوهدشت خبر داد؛

وقف زمینی به مساحت ۴ هزار متر مربع ویژه مسکن طلاب

وقف زمینی به مساحت ۴ هزار متر مربع ویژه مسکن طلاب
رییس اداره اوقاف شهرستان کوهدشت از وقف زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع ویژه مسکن طلاب خبر داد و گفت: ارزش این زمین پنج میلیارد ریال است.

حجت الاسلام جلیل پادروند، رییس اداره اوقاف شهرستان کوهدشت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از وقف زمینی  به مساحت چهار هزار متر مربع در این شهرستان خبر داد و بیان داشت: این زمین با نیت ساخت مسکن ویژه طلاب وقف شده است.

وی افزود: زمین وقف شده برای ساخت مسکن طلاب با ارزش تقریبی پنج میلیارد ریال توسط خیر کوهدشتی حاج حیدر حاجوی، وقف شده است.

حجت الاسلام پادروند خاطرنشان کرد: از ابتدای سال در شهرستان کوهدشت چهار مورد وقف با نیت انجام امور قرآنی، مسکن طلاب و ساخت مسجد صورت گرفته است.

وی با اشاره به ضرورت هدایت نیت واقف به سمت نیازهای جامعه به ویژه در راستای رفع مشکلات حوزه علمیه اظهار داشت: با توجه به استقلال حوزه علمیه و وجود مشکلات فراوانی در این نهاد، ضروری است نیت و توجه واقف به سمت حوزه تقویت شود.

رییس اداره اوقاف کوهدشت از رسانه به عنوان ظرفیتی عظیم در راستای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم یاد کرد و گفت: رسانه با بررسی و بازگو کردن نیاز حوزه علمیه می تواند در هدایت نیت واقف به سمت حوزه نقش آفرین باشد.

وی ادامه داد: تقویت فرهنگ وقف و هدایت نیت واقف به سمت حوزه علمیه می تواند در توسعه حوزه های علمیه، رفع مشکلات علمی، پژوهشی و مسکن طلاب نقش آفرین باشد./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات