۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۶۳۱۶۹۳
حجت‌الاسلام فیاضی:

نگرش معرفت دینی در جامعه نیازمند نهادینه‌سازی است

نگرش معرفت دینی در جامعه نیازمند نهادینه‌سازی است
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس اردبیل گفت: نگرش معرفت دینی در جامعه نیازمند نهادینه‌سازی بوده و بصیرت ملت ایران برای دشمنان تبدیل به کابوس شده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام نجات فیاضی ظهر امروز در نشست با رئیس اداره تبلیغات اسلامی استان اردبیل اظهار داشت: دشمنان قسم خورده ملت ایران اسلامی در طول چهل سال با ترفندها و نقشه‌های مختلف درصدد تضعیف نظام مقدس انقلاب اسلامی هستند.

وی با اشاره به این که فرصت‌های انقلاب اسلامی باید مغتنم شمرده شود بیان کرد: اگر قدردان ارزش‌های انقلاب اسلامی نباشیم و بسترهای ارزشمند را از دست دهیم بدون شک فرصت دشمن برای نفوذ به باورها و اعتقادات مردمی نیز تقویت می‌شود و بسترهای انقلاب از آن دشمن می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل اظهار کرد: هیمنه انقلاب اسلامی برای دشمن هولناک است و بصیرت ملت ایران همراه با ایستادگی در مقابل استکبار یک کابوس بزرگ برای آنان است که این موضوع به‌عنوان یک اولویت اساسی و مهم باید مورد توجه همگان واقع شود.

حجت‌الاسلام فیاضی تصریح کرد: در حال حاضر با وضعیت و شرایط موجود نگرش معرفت دینی در جامعه نیازمند نهادینه‌سازی است و باید با تفکر انقلابی عمل کرد و در این زمینه نیاز به ارائه مبانی تربیتی مبحثی و گفتمان داریم تا بتوانیم خروجی و نتایج مثمرثمر خود را به‌طور شایسته به‌دست آوریم.

وی با اشاره به حماسه 9 دی نیز اظهار کرد: دشمنان در هر لحظه به‌دنبال ایجاد فتنه در کشور ایران اسلامی هستند و با راه‌اندازی برنامه‌های مختلف در فضاهای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای سعی دارند تا نظام مقدس اسلامی ایران را خدشه‌دار کرده و انقلاب و اهداف مقدس آن را منحرف کنند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات