۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۴
کد خبر: ۶۳۱۷۰۵
مدیر مدرسه علمیه امام صادق بروجرد:

شورای نگهبان دیده بان نظام جمهوری اسلامی است

شورای نگهبان دیده بان نظام جمهوری اسلامی است
مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بروجرد از شورای نگهبان به عنوان دیده بان نظام یاد کرد و گفت: هجمه های دشمن علیه این نهاد برای از بین بردن دیده بانی و ضربه به نظام است.

حجت الاسلام مجتبی گودرزی، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بروجرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با موضوع جایگاه شورای نگهبان بیان داشت: شورای نگهبان در نظام جمهوری اسلامی از جایگاه رفیعی برخوردار است.

وی از شورای نگهبان به عنوان پاسدار نظام یاد کرد و افزود: این نهاد همواره مورد هجمه دشمنان داخلی و خارجی قرار می گیرد و هجمه دشمنان به دلیل ورود افراد نا اهل به این نهاد و ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام گودرزی خاطرنشان کرد: دشمنان خارجی و مغرضان داخلی با ایجاد تخریب علیه شورای نگهبان می خواهند افرادی را که خودشان می خواهند وارد کنند، بنا براین وظیفه ما در انتخاب نمایندگان وظیفه ای سنگین و مسؤولیتی خطیر است.

وی ادامه داد: هدف دشمنان از تخریب ها علیه این نهاد مهم و اثرگذار در نظام جمهوری اسلامی از بین بردن دیده بان بودن شورای نگهبان  است.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بروجرد در ادامه اظهار داشت: باید با انتخاب فرد صالح در انتخابات جلوی ورود نا اهلان گرفته شود و با انتخاب اصلح در سایه بصیرت و آگاهی توطئه های دشمنان را خنثی کرد.

وی خاطرنشان کرد: مردم به عنوان عاملان اصلی برگزاری انتخابات باید با حضور حداکثری و با بصیرت خویش جلوی دسیسه های دشمنان علیه شورای نگهبان را بگیرند.

حجت الاسلام گودرزی اظهار داشت: رمز شکست دشمن بصیرت و درایت بوده و در هر زمینه ای باید با بصیرت و حضوری آگاهانه عمل کنیم و به منویات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب توجه داشته باشیم.

ویبا بیان اینکه لازمه شکل گیری مجلسی انقلابی ورود افراد انقلابی و متخصص در این حوزه است، گفت: بنا براین در انتخاب نمایندگان رسالت خطیری بر دوش داریم و انتخاب ما باید آگاهانه باشد، در انتخابات مجلس شورای اسلامی باید به مؤلفه های فرد اصلح توجه داشته باشیم./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات