۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۲
کد خبر: ۶۳۲۵۶۵
آیت الله توکل در گفت وگو با رسا:

حماسه ۹ دی فرصت عرض اندام را از دشمنان و فتنه گران گرفت

حماسه ۹ دی فرصت عرض اندام را از دشمنان و فتنه گران گرفت
نماینده خبرگان با بیان این که بزرگداشت ۹ دی فرصت عرض اندام را از دشمنان و فتنه گران گرفت، گفت: حضور پرشور مردم در گرامیداشت ۹ دی دشمن را مأیوس می‌کند.

آیت الله سید رحیم توکل نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، ضمن تأکید بر لزوم حضور پرشور و گسترده اقشار مختلف در تجمعات و راهپیمایی های گرامیداشت حماسه نهم دی گفت: دشمن میزان حضور مردم در عرصه های مختلف را مورد رصد و بررسی قرار می دهد و طبق آن برای کشور و ملت برنامه ریزی می کند.

وی با بیان اینکه دشمن طبق رفتار و کردار ملت برای کشور برنامه ریزی می کند، اظهار داشت: هر چه مردم در حماسه نهم دی با شور بیشتر و با حال انقلابی حاضر شوند دشمن از طمع به کشور مأیوس تر خواهد شد.

آیت الله توکل با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم در حماسه 9 دی دشمن را از توطئه انگیزی باز می دارد، عنوان کرد: ملت شریف ایران در 9 دی سال 88 به میدان آمدند و کاستی ها را جبران کردند، اما نکته قابل توجه این است که ملتی که از بصیرت و رهبری بیدار و آگاه برخوردار باشد، نباید اجازه بدهد که زمین بخورد و سپس بلند شده و کاستی ها را جبران کند.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با بیان اینکه حماسه 9 دی به ما آموخت که نباید اجازه دهیم دشمن ما را زمین بزند، ابراز داشت: ما با هدایت های رهبر آگاه و بیدار خود هیچگاه نباید زمین بخوریم؛ 9 دی حماسه بسیار بزرگی است، اما متأسفانه بعد از زمین خوردن بعضی افراد صورت گرفت، در حالی که نباید اجازه داده می شد کار به آنجا بکشد.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی تحت عنایات ویژه ولی عصر(عج) اداره می شود، انقلاب اسلامی را پدیده ای زوال ناپذیر توصیف کرد و گفت: اگر حماسه نهم دی نبود با مشکلات فراوانی مواجه می شدیم، اما بدون تردید انقلاب تحت عنایات امام زمان(عج) پا بر جا می ماند و به مسیر خود ادامه می داد.

آیت الله توکل به نقش حماسه نهم دی در حفظ امنیت کشور اشاره و تأکید کرد: نقش حماسه نهم دی در حفظ امنیت کشور بسیار بدیهی و واضح است، چرا که فرصت عرض اندام را از دشمنان و فتنه گران گرفت./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات