۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸
کد خبر: ۶۳۲۷۱۵
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

اطاعت از رهبری خواسته مردم از مسؤولان است| ترس از استکبار نداشته باشیم

اطاعت از رهبری خواسته مردم از مسؤولان است| ترس از استکبار نداشته باشیم
حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با بیان اینکه ولایت مداری بدون داشتن روحیه استکبار ستیزی غلط است، گفت: اطاعت از رهبر انقلاب خواسته مردم از مسؤولان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، امروز در مراسم بزرگداشت یوم‌الله 9 دی که در میدان امام حسین(ع) برگزار شد، گفت: 10 سال است که از حماسه معجزه آسای 9 دی می گذرد و همچنان نورانیت آن حماسه بزرگ آتش فتنه ها را خاموش می کند.

وی با بیان اینکه ملت ایران هرگز فتنه سال 88 را فراموش نمی کنند، ادامه داد: 9 دی چراغ راه آینده و تجلی غیرت و آموزشگاه ولایتمداری و ایستادگی در برابر مستکبران بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه بسیاری از فتنه ها در این 10 سال با تیر خلاص مردم انقلابی خنثی شد، ابراز داشت: دشمنان سال 88 باهم متحد شدند و در یک جبهه قرار گرفتند تا انقلاب را شکست دهند در حالی که با بصیرت ملت توطئه و حربه آنان با شکست روبرو شد و مردم 9 دی تیر خلاص به دشمن زدند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با تاکید بر اینکه ملت انقلابی ایران روز به روز قدرتمندتر می شوند، اظهار داشت: ملت ایران انسان های صادق و درستکاری هستند بر همین اساس خداوند این امت را در شبهات و تردیدها یاری می کند تا گرفتار شبهه و فتنه نشوند.

وی با استناد به آیات الهی تولی و تبری را لازم و ملزوم یکدیگر بیان کرد و گفت: ولایت مداری بدون داشتن روحیه استکبار ستیزی غلط است همان گونه که تولی بدون تبری بی معنا است، حماسه 9 دی تاکید بر تقویت بصیرت و نفی مذاکره با استکبار بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به حوادث آبان ماه، عنوان داشت: در فتنه اخیر مردم بیشتر از 5 روز به دشمنان فرصت ندادند و 9 دی دیگری را برای خنثی کردن فتنه جدید رقم زدند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با اشاره به اینکه ملت ایران مردمی ولایت مدار هستند و اجازه نمی دهند دشمن به نظام و ولایت خدشه ای وارد کند، گفت: بیداری مردم در فتنه ها بسیار خوشحال کننده و بیانگر بصیرت و آگاهی آنان است با همین بصیرت می توان در مقابل دشمن ایستادگی و مقاومت کرد.

وی با اشاره به اینکه مردم از مسؤولان سه خواسته دارند که باید مورد توجه تمامی مسؤولان قرار گیرد، اظهار داشت: فرمانبرداری مطلق از ولایت فقیه خواسته مهم مردم از مسؤولان است مدیران و مسؤولان باید باور داشته باشند که حکم الله در جامعه اسلامی ایران حکومت می کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: داشتن روحیه استکبارستیزی و قدردانی از امت از دیگر خواسته های مردم از مسؤولان است مسؤولان نباید ناسپاسی کنند و در مقابل استکبار از خود ترس و ضعف نشان دهند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی خاطرنشان کرد: استکبار هرگز نمی تواند با دستکش مخملی ملت ایران را فریب دهد و با فشار و تحریم این مردم را به زانو در بیاورد چرا که این تهدیدها و تحریم ها مردم را در نابودی استکبار مصمم تر می کند.

وی افزود: هوشیاری و تبعیت از رهبری تنها راه نجات از فتنه های جدید دشمن است، مردم هرگز نباید اجازه نفوذ به دشمن بدهند./813/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 10

 

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات