۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۴
کد خبر: ۶۳۳۱۷۵
مدیر مدرسه علمیه معصومیه:

زنده نگه داشتن یاد شهدا تلاش مخالفان گفتمان ایثار و شهادت را خنثی می کند

زنده نگه داشتن یاد شهدا تلاش مخالفان گفتمان ایثار و شهادت را خنثی می کند
حجت الاسلام قنواتی با اشاره به اینکه با زنده نگه داشتن یاد شهدا با جریانات مخالف با گفتمان ایثار و شهادت مقابله کنیم، گفت: طلاب باید در امتداد مسیر شهدا حرکت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی قنواتی مدیر مدرسه علمیه معصومیه در حاشیه مراسم یادواره شهدای مدرسه علمیه شهید حقانی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به نقش شهدای گرانقدر در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی گفت: حکومت اسلامی یکی از نعمت های بزرگی به شمار می آید که عاید ملت ایران شده است.

وی ادامه داد: یکی از الطاف و نعمات خفیه الهی برای طلاب و فضلای حوزه علمیه و جامعه اسلامی آن است که در زمانه ای زیست می کنند که حکومتش حکومتی الهی و اسلامی است و به واسطه این نعمت بزرگ از نعمات فراوانی بهره مند هستیم.

حجت الاسلام قنواتی با بیان اینکه دین و احکام الهی در جامعه ما به واسطه خون پاک شهیدان محقق شده است، عنوان کرد: ایثارها و فداکاری های بزرگان حوزه علمیه و شهدای گرانقدر نیز در این مسیر نورانی بسیار حائز اهمیت و نقش آفرین است.

مدیر مدرسه علمیه معصومیه با اشاره به ضرورت خنثی کردن حرکات جریاناتی که در راستای از بین بردن فرهنگ ایثار و شهادت و یاد شهدا در جامعه حرکت می کنند، گفت: ادامه دادن حرکت شهدا و زنده نگه داشتن یاد آن بزرگواران امروز از ضروری ترین کارها است.

وی برگزاری مراسم یادواره شهدا در مدارس علمیه را در امتداد گفتمان گسترش ایثار و شهادت در جامعه تلقی کرد و ادامه داد: ضرورت زنده نگه داشتن یاد شهدا برای ما طلاب بسیار بیشتر است؛ این حرکت باید در سایر مدارس علمیه ادامه پیدا کند و ما در همه مدارس شاهد یادواره های شهدا و امتداد علمی و عملی مسیر شهدای عزیز باشیم.

حجت الاسلام قنواتی در پایان با اشاره به خدمات مدرسه علمیه شهید حقانی به انقلاب یادآور شد: این مدرسه مبارکه خدمات بزرگی برای انقلاب داشته و بزرگان بسیاری در آن رشد کرده و وارد عرصه ایثار و شهادت شده اند./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات