۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۶۳۳۵۱۴
مدیر حوزه علمیه کرمان:

مردم و مسؤولان ایران انتقام خون پاک سردار حاج قاسم سلیمانی را خواهند گرفت

مردم و مسؤولان ایران انتقام خون پاک سردار حاج قاسم سلیمانی را خواهند گرفت
حجت الاسلام والمسلمین الله وردی گفت: بیداری کشور‌های اسلامی و افزایش نفرت مردم جهان از استکبار جهانی، از دستاورد‌های شهادت سردار سلیمانی است.
حجت الاسلام والمسلمین حسین الله وردی مدیر حوزه علمیه استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، گفت: بیداری کشور‌های اسلامی و افزایش نفرت مردم جهان از آمریکا و اسرائیل و استکبارجهانی، از دستاورد‌های شهادت سردار سلیمانی است.

وی افزود: ولایت مداری، شجاعت، مهربانی و محبت به مردم از ویژگی‌های بارز این شخصیت شمرده می‌شود که می‌تواند الگویی مناسب برای جوانان اسلام باشد.

حجت الاسلام والمسلمین الله وردی با بیان این که عزم راسخ در مبارزه با دشمنان اسلامی از خصوصیات شهید حاج قاسم سلیمانی بود، خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام بدانند که راه انقلاب برای مردم ایران باز خواهد بود و تا زمانی که انتقام خون شهیدان را نگیرند، دست بردار نخواهد بود.

مدیر حوزه علمیه استان کرمان با توجه به این که دشمنان به دنبال از بین بردن دین اسلام هستند، تصریح کرد: دشمنان از انقلاب اسلامی هراس دارند و بر این تحلیل هستند که با از بین بردن افراد خاص، انقلاب اسلامی هم از بین می‌رود که این تفکری اشتباه از سوی دشمن است.

وی اظهار داشت: مسؤولان جمهوری اسلامی سعی کنند جواب محکمی را به دشمنان بدهند، زیرا تمام مردم ایران به دنبال پایان دادن اسرائیل و آمریکا در منطقه هستند.

حجت الاسلام والمسلمین الله وردی با اشاره به این که مردم ایران مشت محکمی را به دشمنان می‌زنند، بیان داشت: تاثیرگزاری بر آموزه‌های دینی اختصاص به حیات ندارد و مردم ایران قطعا با رفتن حاج قاسم سلیمانی اتحادشان بیشتر و پاسخ محکمی را به دشمنان می‌ دهند.

وی در پایان با توجه به این که مردم ایران با آمدن به خیابان ها، وفاداری خود را به حاج قاسم سلیمانی نشان دادند، ابراز داشت: دشمنان با به شهادت رساندن سردار سلیمانی، اتحاد بین مردم را بیشتر کرده اند و مسؤولان نباید اجازه دهند خون شهیدان پایمال شود./۱۳۸۰/ت310/ب1
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱
تسلیت میگویم شهادت مالک اشتر این زمان را که روح پاک آن سردار صدراسلام در هر برهه از تاریخ در وجود شریف یکی از پیروان راستین حضرت ختمی مرتبت حلول و ظهور می نماید و پس از مجاهدتهای فراوان به خیل شهدا می پیوندد
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶
راه سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی آن اسطوره مقاومت با مجاهدت مضاعف سربازان ولایت و مقاومت در سراسر جهان اسلام تا نابودی کامل استکبار جهانی و صهیونیسم پلید ادامه دارد.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷
شهادت سردار دلهارو به رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران و به خانواده داغدارش تبریک و تسلیت می‌گویم. امیدوارم انتقام این شهید عزیزمون و همراهانش رو بی جواب نزارن. روحش قرین رحمت اللهی
0
0