۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۶۳۳۶۱۶
حجت الاسلام جلالی:

پاسخ نظام، درپی شهادت حاج قاسم سلیمانی محکم و کوبنده خواهد بود

پاسخ نظام، درپی شهادت حاج قاسم سلیمانی محکم و کوبنده خواهد بود
حجت الاسلام جلالی با اشاره به این که حرکت احمقانه ترامپ اشتباه بزرگ نظامی محسوب می‌شود، گفت: پاسخ نظام، به ترور حاج قاسم سلیمانی محکم و کوبنده خواهد بود.
حجت الاسلام جلالی رییس دفتر آیت الله مصباح یزدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به شهادت حاج قاسم سلیمانی، گفت: سردار سلیمانی از یادگاران دوران جنگ هشت ساله جمهوری اسلامی ایران است.
 
وی افزود: روحیه دفاع مقدس همیشه در وجود حاج قاسم سلیمانی بوده همچون رهبری که همیشه در هر جا با چفیه بسیجی خود، به تمام مردم بیان می‌کرد که انسان باید همیشه آماده نبرد و دفاع از انقلاب اسلامی باشد.
 
حجت الاسلام جلالی با بیان این که باقی ماندن روحیه مبارزه طلبی در شخصیت حاج قاسم سلیمانی درسی برای مردم و مسؤولان شمرده می‌شود، خاطرنشان کرد: عشق به حضرت زهرا (س) و برگزاری جلسات فاطمیه در منزل شخصی، نمادی بر ولایت مداری و دوستدار بودن اهل بیت در وجود حاج قاسم سلیمانی است.
 
وی با توجه به این که یکی از آرز‌وهای سردار سلیمانی به شهادت رسیدن در خاک عراق بود، تصریح کرد: اخلاق مداری حاج قاسم سلیمانی یکی دیگر از خصوصیات بارز این شخصیت جهانی شمرده می‌شود.
 
رییس دفتر آیت الله مصباح یزدی ابراز داشت: حضور در سرزمین‌های یمن، غزه و کمک رسانی به عراق و سوریه و برپای کردن حشد الشعبی از افتخارات سردار سلیمانی بوده که توانست با هوشیاری تروریسم و داعش را از منطقه خارج و نابود کند.
 
استاد حوزه علمیه قم با اشاره به این سوال که چرا ترامپ در این عرصه از زمان، حاج قاسم سلیمانی را ترور کرد، گفت: ترامپ با وجود شکست در منطقه، از بین رفتن چهره آمریکا و به سبب تبلیغات انتخاباتی مجبور به ترور کردن حاج قاسم سلیمانی شد.
 
حجت الاسلام جلالی با توجه به این که ترور حاج قاسم سلیمانی نشانه ضعف آمریکا بوده، ابراز داشت: بعد از فتنه بنزینی، ترامپ به ضعف‌های دولت ایران پی برد و این که فهمید دولت و نمایندگان مجلس بعدی ایران انقلابی می‌شوند، مجبور شد برای از بین رفتن انقلاب اقداماتی همچون ترور حاج قاسم سلیمانی را در دستور کار خود قرار دهد.
 
وی با بیان این که پرنفوذ‌ترین دولت در کشور ایران، دولت تدبیر و امید بوده، ابراز داشت: مسؤولان با تدابیر امنیتی منظم سعی کنند پاسخ محکمی را به دشمنان وارد کنند.
 
رییس دفتر آیت الله مصباح یزدی در پایان با اشاره به این که پاسخ نظام به ترور حاج قاسم سلیمانی محکم و کوبنده خواهد بود، گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی منجر به نابودی اسرائیل در منطقه است./۱۳۸۰/ت310/ب1
ارسال نظرات