۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۶۳۳۶۵۸

حضور مقتدی صدر در منزل شهید سلیمانی + عکس

حضور مقتدی صدر در منزل شهید سلیمانی + عکس
رهبر جریان صدر عراق در منزل شهید سپهبد قاسم سلیمانی حضور یافت.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید مقتدی صدر رهبر جریان صدر  عراق با حضور در منزل سپهبد قاسم سلیمانی، شهادت این فرمانده سرافراز اسلام را به خانواده وی تسلیت گفت.

حضور مقتدی صدر در منزل شهید سلیمانی + عکس

حجت الاسلام سید مقتدا صدر رهبر جریان صدر عراق پیش از این نیز در پیامی اظهار داشت: مشخص است که هدف قرار دادن قاسم سلیمانی از سوی استکبار جهانی، هدف قراردادن جهاد، معارضه و روحیه انقلابی بین المللی است.اما آنها نمی‌توانند در عزم ما و جهاد ما خللی ایجاد کنند. از خداوند می‌خواهم که منطقه را از خطر دور کند، عراق عزیز ما را از خطرات و بلاها دور کند، از همه می‌خواهیم که حکیمانه و هوشمندانه عمل کنند.
 
وی افزود: من به عنوان مسؤول مقاومت ملی عراق به مجاهدان و به ویژه جیش المهدی و تیپ های «الیوم الموعود» فرمان آماده باش می‌دهم. گروه‌های ملی و قانونمندی که تحت فرمان ما هستند، باید برای حمایت از عراق در آمادگی کامل باشند.

قابل ذکر است، سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و چند تن از همراهانشان بامداد روز گذشته طی یک حمله تروریستی به دستور ترامپ خبیث و به وسیله وزارت دفاع آمریکای جنایتکار مورد هدف قرار گرفته و در حوالی فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

 
ارسال نظرات