۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۶
کد خبر: ۶۳۳۷۳۵
آیت الله اراکی:

شهادت حاج قاسم سلیمانی پایان سلطه استکبار جهانی و آمریکا را رقم می زند

شهادت حاج قاسم سلیمانی پایان سلطه استکبار جهانی و آمریکا را رقم می زند
نماینده خبرگان با بیان اینکه پایگاه‌های آمریکا در منطقه را هر گونه که صلاح بدانیم خواهیم کوبید، گفت: انتقام خون شهیدانمان را خواهیم گرفت و دشمن را پشیمان خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله محسن اراکی نماینده مجلس خبرگان رهبری امشب در اجتماع عظیم جوانان بیش از 120 ملیت جهان برای پاسداشت شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در مصلای قدس قم برگزار شد، با اشاره به اینکه امروز دل همه جبهه مقاومت و قلوب مسلمانان در داغ شهادت حاج قاسم سلیمانی سوخته است، گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی به منزله پایان سلطه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و ایادی آن است.

وی با بیان اینکه مقوله شهادت به جامعه ایمانی اختصاص دارد، اظهار داشت: در قرآن کریم رابطه جامعه ولایی با مرکز ولایت رابطه مبتنی بر دو پیمان اطاعت و نصرت است؛ جامعه ایمانی جامعه ای فداکار، ایثارگر و ناصر است که در راه اطاعت فرمان رهبری از همه چیز خود می گذرد.

آیت الله اراکی با اشاره به اینکه سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس جلوه بارز پیمان اطاعت و نصرت ولایت بودند، عنوان کرد: شهیدان راه  ولایت شهدای زنده ای هستند که در همین حیات دنیوی جاودانه حضور دارند؛ امروز دیگر به یمن شهادت این دو بزرگوار از آمریکا نمی ترسیم.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با بیان اینکه در اثر شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس، جبهه مقاومت هیچ خوفی از آمریکا و ایادی آن نخواهد داشت، مطرح کرد: هر کس ذره ای خوف از آمریکا در دل داشته باشد از دایره مقاومت خارج بوده و قافله شهدا جدا است.

وی با اشاره به اینکه امروز پایگاه های آمریکا در منطقه را هر گونه که صلاح بدانیم خواهیم کوبید، تصریح کرد: هر محاسبه ای که مبنی بر ترس از آمریکا باشد از دایره جامعه ولایی خارج است؛ امروز شهیدان بزرگ در میان ما حضور دارند و حزنی از این که این بزرگواران را از دست داده ایم نداریم، چون حضورشان را احساس می کنیم.

آیت الله اراکی با بیان اینکه حزنی که نتیجه ترس و ناامیدی باشد در اثر شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس و همراهانشان نداریم، گفت: امروز خوفی از درگیری با آمریکا و استکبار جهانی نداریم؛ آمریکایی ها بدانند که در آینده ای نزدیک موشک های ما دقیقاً به هدف خواهند خورد؛ همان نقطه هایی را هدف می گیریم که آمریکایی ها را بیشتر می سوزاند و آنها را در جهان رسوا می کند و شکست می دهد.

وی با اشاره به اینکه با آنچه در آینده اتفاق خواهد افتاد جبهه مقاومت به جامعه سرآمد و الگوی جهان تبدیل خواهد شد، تأکید کرد: امروز با توجه به وعده های الهی و شهدای گرانقدر هیچ حادثه بدی برای ما رخ نخواهد داد و این دشمن است که با ترس و سرافکندگی عقب خواهد نشست.

آیت الله اراکی در پایان با تأکید بر اینکه ما انتقام خون شهیدانمان را خواهیم گرفت و دشمن را پشیمان خواهیم کرد، یادآور شد: ایادی آمریکا در منطقه نیز باید با قدرت جبهه مقاومت کنار بیایند و اگر کنار نیایند باید راهی که آمریکا خواهد رفت را طی کنند./841/پ202/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات