۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۶۳۴۵۸۴
جامعه مدرسین با قدردانی از سپاه:

آغاز انتقام سخت مقدمه پایان حضور شرارت‌بار آمریکا در منطقه خواهد بود

آغاز انتقام سخت مقدمه پایان حضور شرارت‌بار آمریکا در منطقه خواهد بود
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی از اقدام قاطع سپاه در ویران کردن مهم ترین پایگاه آمریکا در منطقه قدردانی کرد و آن را مقدمه پایان حضور آمریکا در منطقه دانست.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی از اقدام قاطع و انقلابی سپاه در ویران کردن مهم ترین پایگاه آمریکا در منطقه، قدردانی کرد.

متن پیام جامعه مدرسین به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ يَنْصُرْكُمْ وَ يُثَبِّتْ أَقْدامَكُمْ (محمد: 7)

ای کسانی که ايمان آورديد، اگر خدا را ياری کنيد ياريتان می‌کند و قدم‌هايتان را استوار می‌گرداند.

سيلی بامداد چهارشنبه 1398/10/18 و اقدام به‌موقع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ويران کردن بزرگترين و مجهزترين پايگاه آمريکا در عراق، افقِ فراروی جبهه استکبار به ويژه شيطان بزرگ را تيره و پايان اشغال و حضور آنان در منطقه را بشارت داد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همراه با ملت شريف ايران با شکر و سپاس خدای متعال، قدردان اين اقدام شايسته است. پس از اين ده‌ها تابوت از تروريست‌های جنايتکار به کشورشان رهسپار می‌شوند تا پايانی باشد بر حضور فسادبرانگيز آمريکا که به‌وجود آوردن داعش و ايجاد تفرقه در ميان سرزمين‌های اسلامی يکی از بارزترين مفسده‌های آن است.

همچنين شکرگذار و قدردان دو ملت ايران و عراق هستيم که در وداع با سرداران آسمانی خود حماسه‌ بی‌نظير‌ی را آفریدند و اساسی‌ترين گام را در زمینه سازی برای پايان‌دادن به حضور شرارت‌بار آمريکا برداشتند.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
محمد یزدی
رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

محمد قمین
ارسال نظرات