۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۶۳۴۷۰۴
سردار گنجعلی:

شهادت حاج قاسم مقدمه پاکسازی امت اسلام از تروریست های آمریکایی است

شهادت حاج قاسم مقدمه پاکسازی امت اسلام از تروریست های آمریکایی است
همرزم شهید سلیمانی گفت: شهادت مقدمه پاکسازی امت اسلام از وجود نحس تروریست های آمریکایی است و به زودی با فرمان امام خود پرچم راهیان قدس و حجاز را بالای سر خواهیم برد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، سردار اسدالله گنجعلی فرمانده لشکر عملیاتی علی بن ابی طالب(ع) امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد، با گرامیداشت ایام فاطمیه و با اشاره به مجاهدت های حاج قاسم سلیمانی گفت: در نبرد با آمریکا شهدای عزیزی مانند حاج قاسم سلیمانی را تقدیم کردیم که فرمانده ای شجاع، فداکار و بی نظیر سپاه اسلام بود که تاریخ بشر مانند او را یا ندیده یا کمتر دیده است.

وی افزود: از ابتدای انقلاب تا امروز فشارهای زیادی از سوی آمریکا و عمال آن به نظام مقدس اسلامی وارد شده است، امروز دشمن 5 جنگ تمام عیار را علیه نظام اسلامی شکل داده که یکی از آن ها جنگ اقتصادی است، خود آمریکایی ها می گویند اگر یک دهم این فشارها را به کشور دیگری وارد می کردیم تا الان نابود شده بود.

سردار گنجعلی جنگ روانی را از دیگر برنامه های جدی دشمن علیه ایران اسلامی دانست و اظهار داشت: دشمن با جنگ روانی می خواهد مردم را ناامید کرده و در جامعه اختلاف افکنی کنند، همچنین در جنگ فرهنگی و اعتقادی ترویج عرفان های کاذب، بی حجابی و بدحجابی و ضربه به اعتقادات را دنبال می کنند.

وی ادامه داد: هجمه اطلاعاتی و امنیتی از دیگر زمینه های هجوم دشمن است که حملات سایبری، ترور دانشمندان هسته ای و جاسوسی در این راستا تعریف می شود، مسأله دیگر جنگ نیابتی است که در عراق و سوریه مشاهده کردیم.

این همرزم شهید سلیمانی با بیان این که مردم با وجود فشارهای فراوان همواره با مقاومت خود حماسه آفریدند، ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب محصول تلاش 40 ساله را در بیانیه گام دوم انقلاب اینگونه می فرمایند که به کشور و ملتی مستقل، آزاد، مقتدر، با عزت، متدین، پیشرفته در علم، انباشته از تجربه های گرانبها، مطمئن و دارای تأثیر اساسی در منطقه و منطق قوی در مسائل جهانی دست یافته ایم.

وی عنوان کرد: این حماسه ها و پیروزی ها را مدیون توکل به خدا، رهبری های حکمیانه امامین انقلاب، مردم انقلابی و بصیر و نیروهای مسلح مقتدر هستیم، سردار سلیمانی یک پاسدار انقلابی، جهانی، متدین و ایثارگر بود که انقلاب به او مدیون است.

فرمانده لشکر عملیاتی علی بن ابی طالب(ع) خاطرنشان کرد: حاج قاسم از ابتدای انقلاب و در زمان جنگ تا آخر عمر مجاهدت کرد و در خدمت اسلام و انقلاب بود، شهید سلیمانی در کنار ایمان و تقوا، اعتقاد کامل و راسخ به ولایت داشت و تابع محض ولایت بود.

وی تکلیف گرایی را ویژگی مهم سردار سلیمانی دانست و اضافه کرد: شهید سلیمانی در برهه های مختلف زندگی خود بر اساس تکلیف خود عمل کردند، معنویت و اخلاق خوب از دیگر ویژگی های سردار دلها بود، او در برابر کفار همچون کوهی مستحکم بود اما در برابر دوستان بسیار خاضع و افتاده بود.

سردار گنجعلی با بیان این که شهید سلیمانی با ایثار و فداکاری وفاداری خود را به اسلام و انقلاب اثبات کرد، گفت: او هرگز در مقابل دشمن نترسید چرا که قلبش آرام بود، حاج قاسم هیچگاه لباس رزم را از تن در نیاورد، به فرموده رهبر انقلاب حاج قاسم در راه انجام وظیفه از هیچ چیز پروا نداشت.

وی افزود: جهان بشریت با ستایش و تحسین از شهید سلیمانی به عنوان اسوه مقاومت و حمایت از مظلومان یاد می کند، در حالی که حاج قاسم فرمانده با صلابت بود همواره تواضع داشت، حاج قاسم معمار 4 دهه شکست آمریکا در منطقه است.

این همرزم شهید سلیمانی با بیان این که سردار سلیمانی سیاست های آمریکا و رژیم صهیونیستی را با شکست مواجه کرد، اظهار داشت: حاج قاسم مانع سیطره آمریکا بر عراق  و سوریه شد و از شکست یمن درتوطئه سعودی و آمریکایی جلوگیری کرد؛ حاج قاسم به عنوان یک سرباز ولایت مقاومت فعال را عینیت بخشید.

وی ادامه داد: اگر این مقاومت فعال نبود به فرموده رهبر معظم انقلاب باید در کرمانشاه و همدان می جنگیدیم، امروز نه تنها در ایران بلکه صحنه منطقه مقاومت و جهان اسلام در گیر مقابله با آمریکا است، امروز بشریت و اروپایی های خبیث مدیون حاج قاسم سلیمانی هستند.

سرار گنجعلی ابراز داشت: جبهه مقاومت اجازه نمی دهد که فرمایش امام شان زمین بماند و یقینا اسرائیل تا زمانی که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید نابود شود، حاج قاسم بسیج جبهه مقاومت را تشکیل داد.

وی عنوان کرد: اگر دشمن ضعف ما را ببیند که دشمنی مبادرت می ورزد اما اگر مقاومت و قدرت ما را دید مجبور به عقب نشینی است و هیچ غلطی نمی تواند بکند، دشمن آمریکا فقط مربوط به امروز نیست که کسانی گمان کنند با رفتن ترامپ مشکلات حل می شود.

فرمانده لشکر عملیاتی علی بن ابی طالب(ع) خاطرنشان کرد: انتقام سخت از آمریکا آغاز شده و پاسخ موشکی تنها یک سیلی بود، امروز قلب های مردم منطقه پر از نفرت از آمریکا است، دشمنان بدانند با پیروزی های خود کامتان را تلخ و خواب راحت را از ترامپ و آمریکایی ها خواهیم گرفت، شهادت سردار سلیمانی مقدمه پاکسازی امت اسلام از وجود نحس تروریست های آمریکایی است، به زودی با فرمان امام خود پرچم راهیان قدس و حجاز را بالای سر خواهیم برد.

محمد قمین
ارسال نظرات