۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۶۳۴۷۷۲
با حضور اصحاب رسانه؛

مراسم بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت برگزار شد

مراسم بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت برگزار شد
مراسم بزرگداشت شهدای جبهه مقاومت به ویژه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به همت خبرگزاری رسا و با مشارکت مراکز رسانه ای در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای محور مقاومت به همت خبرگزاری رسا از دقایقی پیش در مسجد رفعت قم آغاز شد.

در این مراسم که جمع زیادی از اساتید، علما، روحانیان، طلاب، عموم مردم و به ویژه جمع زیادی از اصحاب رسانه قم حضور دارند که از این بین می‌ توان به حجت الاسلام والمسلمین عباس رفعتی نائینی سخنگوی حوزه های علمیه و سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، مسؤولان استان قم، اعضای شورای شهر، اعضای مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم اشاره کرد.

حجت الاسلام خورشیدی از قاریان برجسته بین المللی به قرائت قرآن پرداخت.

سخنران اصلی این مراسم آیت الله عباس کعبی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و استاد درس خارج حوزه علمیه بود. وی در سخنرانی خود ضمن تبیین شخصیت حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی تربیت شده مکتب امام و رهبری است و ویژگی های شخصیتی ارزشمندی داشت که او را اسوه و ممتاز و در تراز انقلاب اسلامی در عرصه مدیریتی، سیاست و فرماندهی و راهبردی کرد.

آیت الله کعبی همچنین به تبیین رسالت رسانه های جبهه انقلاب در مواجهه با جنگ تمام عیار جبهه استکبار پرداخت که می توانید مشروح آن را اینجا ملاحظه کنید.

همچنین حسن شمشادی از کارشناسان مسائل منطقه و خبرنگار جبهه مقاومت نیز در این مراسم به ایراد سخنرانی پرداخت و با تجلیل از شخصیت کم نظیر شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: او خود را از مردم می‌ دانست و هیچ گاه اجازه نمی داد تا دست او را ببوسند ولی بارها دیدید که خم می‌ شد و دست پدران شهدا را می‌ بوسید.

گفتنی است، این مراسم به همت خبرگزاری رسا و با مشارکت مراکز رسانه ای از جمله اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، صدا و سیمای مرکز قم، مرکز پژوهش های اسلامی رسانه ملی، رادیو معارف، خانه مطبوعات استان قم، خبرگزاری حوزه، بسیج رسانه قم، قرارگاه فضای مجازی استان، انجمن عکاسان، بسیج هنرمندان و پایگاه فقه حکومتی وسائل برگزار شد. /1330/پ202/ب1

گزارش تصویری مرتبط

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲
انا لله و انا الیه راجعون
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲
شادی روح مومنان و مومنات صلوات
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲
شادی روح مومنان و مومنات صلوات
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱
خسته نباشید. ممنون از یرگزاری مراسم این شهدای مقاومت
0
0