۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۶۳۵۰۵۱
استاد حوزه علمیه مازندران:

راهبردهای سپهبد شهید سلیمانی شکست سنگینی را به آمریکا تحمیل کرد

راهبردهای سپهبد شهید سلیمانی شکست سنگینی را به آمریکا تحمیل کرد
حجت الاسلام محمدی گفت: استراتژی های سردار سپهبد شهید سلیمانی موجب خنثی شدن نقشه‌های نامشروع و فساد انگیز آمریکا در منطقه شد.
حجت الاسلام مصطفی محمدی، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به تجلیل میلیونی ملت ایران از سردار سپهبد شهید سلیمانی، گفت: این سردار رشید اسلام همواره در جنگ با ظلم، ستم و نظام سلطه بود و در یاری به مظلوم کوتاهی نکرد که این نشان تقوا است.
 
وی با بیان این که سپهبد سلیمانی در راه تقوا، پرهیزکاری و نیکوکاری همواره پیشگام بود، اما در مقابل ظلم، گناه و تعدی ایستادگی می‌کرد، افزود: سردار دل‌ها همواره در مقابل مردم خضوع و خشوع داشت.
 
استاد حوزه علمیه مازندران از شهید سلیمانی به عنوان یک شخصیت انقلابی و ملی و چهره بین المللی مقاومت اسلامی یاد کرد و گفت: این سردار رشید اسلام سیدالشهدای جبهه مقاومت بود که فرزندان مکتب انقلاب اسلامی را در کشور‌های مختلف تربیت کرد.
 
حجت الاسلام محمدی با اشاره به این که امروز نیروی مجاهد و مقاومی حاضر در منطقه تحت تاثیر مجاهدت‌ها و تربیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است، افزود: این سردار رشید اسلام یک شخصیت نظامی محض نبود بلکه یک مربی دلسوز برای رزمندگان و شخصیتی فرهنگی و اجتماعی برای فرزندان شهدا بود.
 
وی، راه اندازی و توسعه موکب‌های اربعین حسینی را از جمله تدابیر سردار سلیمانی عنوان کرد و گفت: تدابیر و تلاش‌های این سردار رشید اسلام موجب جهانی شدن حرکت عظیم اربعین حسینی شد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که سپهبد شهید سلیمانی در خط مقدم مقابله با تروریسم قرار داشت، خاطرنشان کرد: دشمن همواره از ایشان به عنوان فرمانده مبارزه با تروریستم دولتی به سرکردگی آمریکا، رژیم صهیونیستی و ارتجاع منطقه هراسان بود.
 
حجت الاسلام محمدی با اشاره به این که سپهبد شهید سلیمانی با راهبرد‌های خود بزرگترین شکست را به آمریکا تحمیل کرد، گفت: استراتژی آن شهید بزرگوار موجب خنثی شدن نقشه‌های نامشروع و فساد انگیز آمریکا در منطقه شد.
 
وی با بیان این که سپهبد سلیمانی به دست شیطان اکبر و طاغوت اعظم به شهادت رسید و این بهترین نوع شهادت برای این سردار رشید اسلام بود، بیان داشت: شهادت سپهبد سلیمانی همه جهان را به لرزه در آورد و نشان داد که این مجاهد در راه خدا از چه محبوبیتی در نزد ملت‌های مختلف جهان برخوردار است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که شهادت سپهبد سلیمانی نشان از قدرتمندی سردار و زبونی دشمن او بود، خاطرنشان کرد: آمریکای جنایت کار با شهادت سپهبد سلیمانی تروریست دولتی بودن خود را به جهان نشان داد./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات