۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۶
کد خبر: ۶۳۵۱۶۴
مولوی اهل سنت مطرح کرد؛

نقش سردار سلیمانی در ایجاد وحدت میان مذاهب و اقوام

نقش سردار سلیمانی در ایجاد وحدت میان مذاهب و اقوام
مولوی رئیسی گفت: شهید سلیمانی با ایجاد وحدت میان مذاهب و اقوام توطئه دشمنان را ریشه کن کرد و آنچه جهان اسلام به آن نیاز داشت مانند فرشته نجات به امداد آنها می شتافت.

مولوی عبدالرحیم رئیسی محقق و پژوهشگر اهل سنت استان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: شخصیت شهید سلیمانی در اقتدار و اخلاص مثال زدنی است و الگوی انقلابی جوانان محسوب می شود.

مولوی رئیسی بیان کرد: افتخار می کنیم که چنین شخصیت هایی در نظام اسلامی هستند و این شخصیت بزرگوار در جهان اسلام محبوب و همه ملت اسلام از ایشان امید دفاع از دشمن و اسلام و ناموس داشتند.

وی در ادامه ابراز داشت: داعش یکی از آسیب های بزرگ بر چهره اسلام بود و ظلمی که در مناطق مختلف جهان اسلام به وجود آمده بود را این شهید مقتدر با درایت و اعتقاد به خدا و تبعیت از ولایت از چهره اسلام زدود.

مولوی رئیسی گفت: این شهید بزرگ با ایجاد وحدت میان مذاهب و اقوام توطئه دشمنان را ریشه کن کردند و آنچه ملل جهان اسلام به آن نیاز داشتند مانند فرشته نجات به امداد آنها می شتافت.

وی ادامه داد: دشمن با سنگ اندازی رسانه ای و سیاسی به دنبال مختل کردن فعالیت این شهید وارسته بود و در انتها توانست با عملی مذبوحانه و بزدلانه ایشان را در یک عملیات تروریستی به شهادت برساند./979/ت310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات