۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۶۳۵۲۵۳
يادداشت؛

هوشیار باشیم درحادثه هواپیما غرق نشویم

هوشیار باشیم درحادثه هواپیما غرق نشویم
در سناریوی دشمن دو موضوع حائز اهمیت است؛ یکی ساختار موشکی و دیگری مسئولین و فرماندهان ممتاز. حال اینک نوک پیکان اتهام از سوی بیگانگان به هوا فضای سپاه و فرمانده آن نشانه رفته است و حرکت در این مسیریعنی در راستای سناریوی دشمن حرکت کردن.

به گزارش خبرگزاري رسا، محمود رضا امینی در یادداشتی نوشت:

حادثه تاسف بار هواپیمای اوکراینی در آسمان تهران کام همه را تلخ کرد این درحالی بود که جشن موفقیت انتقام از آمریکا درپایگاه عین الاسد پس ازغم شهادت سردار سلیمانی میتوانست موجب التیام وخوشحالی برای مردم باشد،اینکه ابعاد این حادثه شامل چه مواردی است یا پاسخ های فراوان فنی و تخصصی و مردمی آن چیست ،قطعاً نیاز به واکاوی دقیق تردارد و با وجود اطلاعات کافی است که می توان تحلیل نمود اما نکاتی درحواشی این حادثه پدیدار گشته که قابل تامل می باشد.

دراینکه جنگ ایران و آمریکا یک واقعیت است و تهدیدات طرفین توانسته و میتواند عملی شودتردیدی ندارد ونیروهای مسلح می باید همواره در آمادگی لازم قرار داشته باشند و نمیتوان خط و نشان های دشمن را حتی اگربلوف سیاسی باشد نادیده انگاشت امااینکه جریانهایی ناخواسته ولی بی تردید هدایت شده تلاش درتضعیف یکی از مهمترین عوامل قدرت نیروهای مسلح یعنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وباتاکید برظرفیت های موشکی می نمایند جای تامل است .

سوال این است آیادرحال جنگ صلاح است که نیروهای نظامی بویژه عوامل موثر و بازدارنده موشکی تضعیف شود ؟ پاسخ منفی است و هیچ عاملی نباید موجب تضعیف شود و حتی باید موجبات تقویت آنان را نیز فراهم نمود.

همانطور که گفته شد سپاه یکی از مهمترین عوامل اقتدار نیروهای مسلح و نظام اسلامی و قدرت منطقه ای آن می باشد لذانباید فراموش کرد در سناریوی دشمن دو موضوع حائز اهمیت است یکی ساختار موشکی و دیگری مسئولین و فرماندهان ممتاز ،حال اینک نوک پیکان اتهام از سوی بیگانگان به هوا فضای سپاه و فرمانده آن نشانه رفته است و حرکت در این مسیریعنی در راستای سناریوی دشمن حرکت کردن همه نیروهای مسلح اعم از ارتش و سپاه و... نشان داده اند که علاوه بر ماموریت ذاتی ، همواره در همه گرفتاریها و مشکلات همراه مردم ، درعین حال افتخار آفرین در اقتدار ملی بوده و هستند و این را مردم ماحتی درسیل ها و زلزله هاوالبته توسعه و پیشرفت وسازندگی کشور شاهد بوده اند و اینکه سردار بی بدیل حاجی زاده پذیرش مسئولیت نمودند و در پی آن فرمانده سپاه اعلام همدردی و پذیرش مسئولیت می نماید اگرچه یک اتفاق نمونه و بی سابقه اخلاقی و نظامی است اما به هیچ وجه دلیلی بر ناتوانی و عقب نشینی از موضع اقتدار برای حفظ منافع ملی نیست  و قطعاً و یقیناً همانطور که سردار سلامی فرمانده محترم سپاه در مجلس شورای اسلامی برای نمایندگان مردم قول جبران می دهد با اقدامات خوشحال کننده غم این حادثه را خواهند زدود آنچه مهم است اینکه بنظر می رسد سناریوهایی طراحی شده و متاسفانه گاهی هماهنگ شده در داخل کشور می رود تاخواستگاه دشمن یعنی تضعیف ظرفیت دفاعی و موشکی کشور را باعث شود و مردم باید هوشیار باشند که این حادثه هواپیمایی اوکراینی بهانه ای نگردد که اطلاعات نظامی و طبقه بندی به بهانه بررسی و همکاری به دشمن داده شود .همه و همه می پذیریم که اشتباهی روی داده است اما نمی پذیریم که سپاه و هوافضای سپاه در مسلخ معامله سیاسی و تبلیغاتی و حتی اطلاعاتی قرار گیرد .

مردم هوشیار هستند و هوشیار باشند که همواره دشمن خارجی و داخلی از آب کره می گیرد./1360/

منبع: فارس
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱
در زمان کندی سناریو مشابه ای برای کوبا میخواستند درست کنند که هواپیما در ساختمان پایتخت سقوط کنه
0
0