۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۶۳۵۲۷۶
آیت الله تحریری:

دشمن از سلیمانی های انقلاب اسلامی می ترسد

دشمن از سلیمانی های انقلاب اسلامی می ترسد
آیت الله تحریری سرسختی در برابر دشمن را لازمه ولایتمداری دانست و گفت: انقلاب اسلامی هزاران سردار سلیمانی تربیت کرده است و دشمن از این می ترسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله محمدباقر تحریری تولیت مدرسه علمیه مروی، امروز در مدرسه علمیه مروی گفت: سردار سلیمانی مدافع سرسخت امامت و ولایت بود.

وی افزود: طبق صریح آیات الهی؛ خداوند بر اساس وعده ای که داده از رسولانش حمایت می کند، انسان باید به این وعده الهی اعتماد داشته باشد و گمان نکند که خداوند رسولان خود را تنها می گذارد و به وعده اش عمل نمی کند.

آیت الله تحریری با اشاره به اینکه خداوند عزیز و نفوذ ناپذیر است، ابراز کرد: خداوند متعال در اوج عزتمندی صاحب انتقام است و به طور قطع از دشمنان الهی انتقام می گیرد؛ بنابراین به هر میزان درک آدمی از رسالت رسولان الهی بیشتر باشد به همان مقدار می تواند حامی آنان باشد.

تولیت مدرسه علمیه مروی با اشاره به اینکه حضرت زهرا(س) بالاترین درک را از رسالت الهی داشتند، ابراز کرد: این رسالت الهی تنها با جایگاه امامت الهی محقق می شود و بالاترین حمایت را حضرت زهرا(س) بعد از رحلت رسول الله(ص) از مقام ولایت الهی که در چهره مبارک امام علی(ع) تجلی یافته بود، انجام دادند.

وی ادامه داد: حضرت زهرا(س) در این مسیر بالاترین و سخت ترین مصیبت ها را متحمل شدند و چون خداوند وعده انتقام داده است این انتقام در طول تاریخ رخ می دهد اما آن انتقام واقعی هنگام ظهور محقق می شود؛ برای همین حامیان خط ولایت تا هنگام ظهور در معرض آسیب هایی همچون وسوسه های نفسانی و یا دشمنی دشمنان خارجی قرار می گیرند و باید مراقب باشند.

آیت الله تحریری ادامه داد: شیطان تلاش می کند کسانی را که هدف بالایی دارند و با روش مطمئن حرکت می کنند از مسیر صراط گمراه کند و حقیقت صراط همان مسیر ولایت است؛ انسان به هر میزان بخواهد در مسیر ولایت گام بردارد به همان مقدار با آسیب های نفسانی و شیطانی روبرو می شود.

تولیت مدرسه علمیه مروی با تاکید براینکه اصل انقلاب اسلامی بر پایه ولایت استوار است، اظهار داشت: امام راحل اصل این ولایت را پذیرفتند و با وجود همه سختی ها و ابتلائات پیش رفتند و پرچمداری کردند رهبر انقلاب نیز چنین هستند؛ خضوع این بزرگواران در برابر پروردگار و اولیای الهی کاملا مشهود و ولایت با جان آنان عجین شده است.

وی سرسختی در برابر دشمن را لازمه ولایتمداری بیان کرد و گفت: طلاب باید با بزرگان دین ارتباط داشته باشند، اگر سردار سلیمانی به این درجه رسید چون با بزرگان دین و رهبر انقلاب ارتباط تنگاتنگ داشت.

آیت الله تحریری ادامه داد: انسان اگر بخواهد در مسیر ولایت باشد باید خودسازی داشته باشد و با اخلاص عمل خود را سبک و ملکوتی کند؛ تبعیت از هوای نفس عمل انسان را سنگین و دنیایی می کند؛ مقصود از سبک اشاره به بالا رفتن و ملکوتی شدن عمل دارد.

تولیت مدرسه علمیه مروی بالاترین عمل صالح را پذیرش قلبی و عملی ولایت اولیای الهی دانست و اظهار داشت: انسان باید با همه وجود و خالصانه از اولیای الهی تمنا کند تا در مسیر آنان قرار گیرد در غیر این صورت نبوغ فکری و حافظه قوی کاری برای انسان نمی کند.

وی افزود: سردار سلیمانی شهید بین المللی شیعی انسانی ولایی و اسلامی بود برای همین دشمن از انقلاب هراس دارد چون در مکتب انقلاب سردار سلیمانی های فراوانی تربیت می شود.

آیت الله تحریری با اشاره به اینکه هوای نفس لایه های پیچیده ای دارد، خاطرنشان کرد: انسان نباید فریب عناوین دنیوی را بخورد متاسفانه برخی با همین عناوین دنیایی به خود اجازه می دهند به رهبر انقلاب نامه بنویسند و برای ایشان تعیین تکلیف کنند؛ مردم باید نسبت به خواص بصیرت داشته باشند./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷
برخی از کشورهای غربی برای این که داروی جدیدی را آزمایش کنند، این داورها را به کشورهای جهان اسلام صادر کرده‌اند تا نتیجه آن را مشاهده کنند و این مسأله سبب افزایش بیمارها در این کشورها شده است.
0
0