۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۶
کد خبر: ۶۳۵۳۲۰
سردار حاجی‌زاده:

جان و آبرویمان را برای انقلاب می‌گذاریم

جان و آبرویمان را برای انقلاب می‌گذاریم
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه ما هم جان و هم آبرویمان را برای انقلاب میگ ذاریم، گفت: همه نیروهای مسلح پای حفظ امنیت کشور، مردم، نظام و ولایت ایستاده‌اند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه  صبح امروزدر حاشیه مراسم پاسداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش در حسینیه حضرت فاطمه الزهرا (س) سپاه محمدرسول الله تهران بزرگ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه  هم جان و هم آبرویمان را برای انقلاب میگذاریم، اظهار داشت: همه نیروهای مسلح پای حفظ امنیت کشور، مردم، نظام و ولایت ایستاده‌اند.

وی با اشاره به حمله موشکی به پایگاه آمریکایی‌ها در عراق و پاسخ جمهوری اسلامی ایران به ترور شهید سپهبد قاسم سلیمانی، تصریح کرد: دیدید که مهمترین پایگاه آمریکا مورد ضربات موشکی قرار گرفت و آنها نتوانستند هیچ غلطی بکنند؛ ملت ما با اطمینان بدانند که ما امروز دیگر یک ابرقدرت هستیم./998/

میثم صدیقیان
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
حسینیان
Iran, Islamic Republic of
۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۸
افرین سردار همه جای دنیا اشتباه انسانی رخ داده و میشه . مهم اینه که شما ابراز ندامت کردید افرین به غیرتتان سردار . هزار افرین بر شما و پاسداران ناموس میهن
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۵
حاجی ممنوتم. خیلی دقت کن. نفوذی ندارین؟
پسر شاه سابق گفته تو ارتش ایران نفوذی دارد. این حرف راسته؟ بین شما جاسوس هست؟
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
درود بر این مسئول مردمی
0
0
نمحمد مهدی اسلامی (نام مستعار)
Iran, Islamic Republic of
۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲
پسر شاه مانند پدرش احق و بد بخت است که پول ملت ایران را که پدر خبیث و دزدش از اموال ملت نجیب ایران دزدید و برد را به مشتی نوکران چست آمریکائی میدهد تا علیه ایران وبسود آمریکا یاوه گوئی کنند این کمتر از حیوان هم با وعده های خیالی آن حقه بازان بگمان این که روزی بیاید ودر ایران شاه بشود دل خوش کرده است . بیاد آن شخص خیال پرداز که با بلند کردن چوبدستی اش در اثر اصبت بکوزه کوزه اش شکست و روعنش ریخت . وبرای شادی روح این مرده ی احمق هم یک دور تو مع التیره شو .
0
0