۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۸
کد خبر: ۶۳۵۳۲۶
سردار کشکولی:

آگاهی مردم در برابر جنگ رسانه ای دشمن تقویت شود

آگاهی مردم در برابر جنگ رسانه ای دشمن تقویت شود
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان با اشاره به توطئه جدید دشمن که امروز فکر مردم را هدف قرار داده است، گفت: با آگاهی و بصیرت بخشی باید مردم را دربرابر این توطئه آگاه ساخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سردار مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، بعد از ظهر امروز در همایش انس و مودت بازنشستگان سپاه ناحیه خرم‌آباد، در این مرکز به جایگاه و موقعیت کشور اشاره کرد و گفت: به کوری چشم دشمنان امروز کشور در عرصه‌های مختلف در بالاترین رتبه جهانی قرار دارد.

کشکولی افزود: علی رغم توطئه های دشمنان، امروز جمهوری اسلامی ایران از قدرت منطقه‌ای به فرا منطقه‌ای رسیده است.

وی با اشاره به دسیسه های دشمن علیه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در طول این سال ها بیان کرد: دشمن با طرح دسیسه های مختلف دز زمینه های نظامی، امنیتی، سیاسی، روانی و فرهنگی علیه مردم در پی ضربه زدن به نظام و انقلاب است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان خاطرنشان کرد: با وجود همه این توطئه ها، حضور به موقع مردم در صحنه های انقلاب و ایستادگی پای نظام و انقلاب دسیسه های دشمن را خنثی کرده است.

وی با تأکید بر ضرورت هوشیاری در برابر توطئه های دشمنان افزود: امروز دشمن ذهن و فکر مردم را هدف قرار داده است  و با بصیرت افزایی باید جلوی توطئه دشمن گرفته شود.

کشکولی با تأکید بر اینکه باید آگاهی مردم در جنگ رسانه‌ای دشمن تقویت شود، اظهار داشت: حضور باشکوه در مراسم عزاداری سردار سلیمانی موجب شد تا باری دیگر ماهیت اصلی و انقلابی مردم به منصه ظهور برسد و این حضور نقشه های دشمن را نقش بر آب کرد.

وی افزود: امروز نیز بصیرت و آگاهی مردم در برابر توطئه های دشمنان لازمه شکست دشمن در جنگ رسانه ای است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) یادآور شد: حمله سپاه به پایگاه عین الاسد آمریکا شاخ استکبار را شکست و خون شهید سلیمانی ریشه استکبار را خشک خواهد کرد./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات