۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۴
کد خبر: ۶۳۵۳۴۰

کمک رسانی جامعه تبلیغی خوزستان به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

کمک رسانی جامعه تبلیغی خوزستان به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
حجت الاسلام فردآقایی با اشاره به سیل در سیستان و بلوچستان از کمک رسانی جامعه تبلیغی استان خوزستان خبر داد.
حجت الاسلام احسان فردآقایی، مسؤول امور مبلغان و روحانیون تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از تدوین و طراحی آموزش‌های فرهنگی تبلیغی ویژه روحانیون مستقر استان خبر داد و گفت: مجموعه آموزشی ۴ ماهه برای روحانیون مستقر در روستا‌ها از سوی اداره تبلیغات در راستای فعالیت‌های تبلیغی اثرگذارتر در مناطق تبلیغی و روستا‌ها تهیه شده است.

مسؤول امور مبلغان و روحانیون تبلیغات اسلامی خوزستان بیان داشت: ۱۸۰ روحانی مستقر در روستا‌های سطح استان مستقر هستند که اقامه نماز جماعت، امورات فرهنگی و تبلیغی، ارتباط با مردم و مسؤولان محلی، فعال کردن تشکل‌های علمی روستا‌ها را بر عهده دارند.

این مقام مسؤل در رابطه با سیل سیستان و بلوچستان بیان داشت: مبلغان اداره تبلیغات در برخی مناطق روستایی و شهری به جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی پرداخته و در ادامه به مراکز رسمی جمع آوری تحویل می‌دهند.

حجت الاسلام فردآقایی با اشاره به در پیش بودن ایام فاطمیه خاطرنشان کرد: بازه زمانی اعزام مبلغ در ایام فاطمیه دوم است و در حال برنامه ریزی منسجم هستیم تا فعالیت‌های تبلیغی به بهترین شکل ممکن صورت بگیرد.

وی گفت: فراخوان اعزام مبلغ برای فاطمیه دوم از ۲۵ دی ماه آغاز می‌شود و مبلغان به مدت ۵ روز از ۲۶ دی ماه تا ۱۰ بهمن ماه در مناطق هدف حضور خواهند داشت. /۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات