۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۵
کد خبر: ۶۳۵۳۴۲
حجت الاسلام سبزی مطرح کرد؛

انعکاس نیازمندی‌های منطقه سیل زده شعیبیه به مسؤولان

انعکاس نیازمندی‌های منطقه سیل زده شعیبیه به مسؤولان
مدیر مدرسه علمیه جزائریه شوشتر گفت: کار‌های تحقیقاتی و پژوهشی و اخبار و اطلاعات مفصل از سیل در شعیبیه شوشتر تهیه و در اختیار مسؤولان شهرستان قرار گرفت.
حجت الاسلام حمیدرضا سبزی، مدیر مدرسه علمیه جزائریه شوشتر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از انتصاب به عنوان مسؤول ستاد برگزاری مراسمات شهید سپهبد سلیمانی در شهرستان خبر داد و گفت: بیش از ۱۵۰ برنامه پاسداشت سردار در شهرستان از زمان شهادت تاکنون برگزار شده است.

مدیر مدرسه علمیه جزائریه شوشتر پیرامون فعالیت‌های مدرسه در بحث سیل خاطرنشان کرد: کار‌های تحقیقاتی و پژوهشی بسیاری صورت گرفت و اخبار و اطلاعات مفصل به دست آمده از سیل در شعیبیه شوشتر تهیه و نتیجه آن که پیرامون اقدامات صورت گرفته و نیازمندی‌های منطقه است، در اختیار مسؤولان شهرستان قرار گرفت.

این مقام مسؤول با ابراز امیدواری از اینکه مسؤولان پیگیر وضعیت سیل زدگان شعیبیه شوشتر باشند، اظهار داشت: پیرامون سیل در سیستان و بلوچستان فعالیت خاصی صورت نگرفت.

وی به برگزاری نشست علمی «مرجعیت منادی وحدت» اشاره کرد و افزود: این نشست با حضور جمعی از فرهیختگان، از سوی مدرسه علمیه جزائریه شوشتر و با همت دفتر امام جمعه، اداره تبلیغات، فرمانداری، شورای فرهنگ عمومی و سایر دستگاه‌های اجرایی شهرستان شوشتر برگزار شد.

مدیر مدرسه علمیه جزائریه شوشتر همچنین از عمامه گذاری ۸ طلبه در ۱۷ ربیع الاول و میزبانی از گردهمایی بیش از ۴۱ نفر از ائمه جمعه سراسر استان خبر داد./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات