۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۷
کد خبر: ۶۳۵۳۴۵
حجت الاسلام صالحی:

خون پاک سپهبد سلیمانی عامل تقویت جبهه مقاومت است

خون پاک سپهبد سلیمانی عامل تقویت جبهه مقاومت است
مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری گفت: خون پاک سپهبد شهید سلیمانی یک انقلاب عظیمی را در منطقه ایجاد کرد و موجب تقویت جبهه مقاومت شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام سید جلال صالحی، مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری امشب در دیدار جمعی از اساتید و فارغ التحصلان این مدرسه علمیه به حضور گسترده مردم در تشییع پیکر مطهر سردار سپهبد سلیمانی اشاره کرد و گفت: این حضور پس از رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در کشورمان سابقه نداشت.
 
وی با بیان این که تشییع پیکر مطهر سردار سپهبد سلیمانی یک رفراندوم دیگری در ایران اسلامی بود، افزود: ملت بزرگ ایران با خلق چنین حماسه‌ای نشان دادند علیرغم همه مشکلات و سختی‌های موجود با قدرت پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی هستند.
 
حجت الاسلام صالحی با اشاره به این که حماسه میلیونی مردم در تشییع پیکر مطهر شهید سلیمانی زنده بودن فرهنگ ایثار و شهادت را در این کشور اثبات کرد، بیان داشت: علیرغم این که دشمنان ملت ایران تلاش کردند تا این فرهنگ دینی را در جامعه ما کمرنگ کنند، اما تشییع باشکوه سپهبد شهید سلیمانی به دنیا نشان داد که فرهنگ ایثار و شهادت در این کشور زنده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که بسیاری از رسانه‌های دنیا که حضور مردم در صحنه‌های مختلف را سانسور می‌کنند این بار نتوانستند این حضور بی نظیر و میلیونی را نادیده بگیرند، خاطرنشان کرد: حتی بسیاری از رسانه‌های غربی مراسم تشییع پیکر سپهبد سلیمانی را به طور زنده پخش می‌کردند که این خود شکست سنگینی برای امپراطوری رسانه‌ای غرب بود.
 
مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با اشاره به این که آن صحنه‌های بی نظیر و میلیونی دنیا را تکان داد، افزود: خون پاک سپهبد شهید سلیمانی یک انقلاب عظیمی را در منطقه ایجاد کرد و موجب تقویت جبهه مقاومت شد.
 
حجت الاسلام صالحی با بیان این که سپهید شهید سلیمانی شجاعتی کم نظیر داشت و شجاعانه در مقابل دشمنان قرار می‌گرفت، بیان داشت: این سردار رشید اسلام همه معادلات و برنامه ریزی‌های آمریکایی‌ها را در منطقه بر هم زد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که سپهبد شهید سلیمانی با ایجاد جبهه مقاومت و تقویت آن در کل منطقه کشور‌های اسلامی را از شر داعش رهایی داد، افزود: اگر مجاهدت‌های سپهبد شهید سلیمانی نبود امروز کشور‌های اروپایی باید با داعش مبارزه می‌کردند.
 
وی با بیان این که خون پاک شهید سلیمانی موجب تقویت جبهه مقاومت در منطقه خواهد شد، بیان داشت: این شهید عزیز حق بزرگی بر گردن ملت‌های منطقه دارد، چون با مجاهدت‌های او ریشه داعش در این کشور‌ها خشکانده شد./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات