۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۵
کد خبر: ۶۳۵۴۸۴

آیین رونمایی کتاب‌های داعش‌های کراواتی و شورای نگهبان در امریکا برگزار شد

آیین رونمایی کتاب‌های داعش‌های کراواتی و شورای نگهبان در امریکا برگزار شد
آیین رونمایی کتاب ها‌ی داعش کراواتی و تفریح آدم خواهان و شورای نگهبان در آمریکا در دفتر نشر معارف قم برگزار شد.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، آیین رونمایی کتاب های داعش کراواتی و تفریح آدم خواهان و شورای نگهبان در آمریکا اثر سید هاشم میرلوحی بعد از ظهر امروز در دفتر نشر معارف قم برگزار شد.

در این نشست مصطفی پیرمرادیان، مدیر نشر معارف و سید هاشم میرلوحی، نویسنده و پژوهشگر و استا دانشگاه و اصحاب رسانه و دوستداران کتاب و کتابخوانی حضور داشتند.

مدیر نشر معارف در ابتدای این نشست با بیان اینکه  اکنون بیش از هر زمان دیگر نیاز داریم که دشمن را با تمام ابعاد و خصوصیات آن بشناسیم، گفت: نظام سلطه به سرکردگی آمریکا هیچ گونه برتری و تسلطی بر کشور ایران ندارد.

پیرمردایان با بیان اینکه غرب تسلط ویژه ای بر رسانه ها دارد، ابراز کرد:  آمریکا از رسانه برای زیبا جلوه قرار دادن اندیشه های خود و زشت جلوده دادن نظام ما استفاده می کند.

 مدیر نشر معارف قدرت اندیشه ای نخبگانی را بزرگترین نقطه قوت ایران بیان کرد و گفت: بزرگترین قدرت ایران در قدرت اندیشه­ ای، فکری و توان استدلالی نخگبانی کشور برای مقابله توطئه های دشمنان و آمریکا است.

 وی بیان اینکه آقای میرلوحی سالیان طولانی در آمریکا زندگی کرده است، ابراز کرد: افکار و اندیشه های نظام سلطه برای این نویسنده آشکار و روشن است؛ از این رو  انتشار آثار ایشان برای آگاهی یافتن نخبگان جامعه از افکار و اندیشه های غرب تأثیرگذار است.

همیچین در ادامه این نشست، میرلوحی با اشاره اهداف تألیف کتاب ها خویش گفت: مردم و برخی مسؤولان هیچ گونه اطلاعی از جوامع غربی و آمریکا ندارند یا این که مطالب و تصورات ناقص و نادرستی را از آنها دارند.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه برای روشنگری افکار جامعه و مسوؤلان آثار و کتاب های خود را تألیف کرده ام گفت: 3500 صفحه نوشته درباره اندیشه ها و افکار اندیشه های غرب را با منابع و مأخذ کشور امریکا نگاشته ام و آنها در نوبت چاپ قرار  دارند.

میرلوحی بیان کرد: در کتاب ها خود  سعی کرده ام، به تمام سؤالات مردم درباره اندیشه های نظام سلطه پاسخ داده شود.

گفتنی است، دکتر سید هاشم میرلوحی ، نویسنده، محقق و استاد دانشگاه است و وی پس‌از 21 سال زندگی در آمریکا، در سال 1378 به ایران بازگشت. وی چندین کتاب دربارۀ بحث حقوق بشر و آمریکا و دموکراسی آمریکایی دارد که می‌توان به کتاب‌های «یوسرائیل و صهیوناکراسی؛ ایالات متحدۀ اسرائیل و سلطۀ صهیونیسم بر مردم» و «آمریکا بدون نقاب»، «گشت ارشاد در آمریکا» و «هالیوود (قالب ریز و شکل دهنده افکار و اندیشه ها)»  اشاره کرد .

همچنین کتاب‌های «داعش ­های کراواتی و تفریح آدم خواران» و «شورای نگهبان در آمریکا» به تازگی از سوی نشر معارف منتشر شده است و در این مراسم از این دو اثر رونمایی شد. /۹۹۸/پ ۲۰۲
میثم صدیقیان
ارسال نظرات