۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۱
کد خبر: ۶۳۵۵۰۳
نویسنده و پژوهشگر مسائل غرب:

فرهنگ و تمدن غربی چیزی جزء خشونت و کشتار و جنایت ندارد

فرهنگ و تمدن غربی چیزی جزء خشونت و کشتار و جنایت ندارد
میرلوحی با بیان اینکه فرهنگ و تمدن غربی چیزی جزء خشونت، کشتار و جنایت ندارد، گفت: هنوز در دانشگاه های کشور کتاب هایی تدریس می شود که خواسته نظام سلطه و غربی ها است.

به گزارش خبرنگار سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، سید هاشم میرلوحی، نویسنده ، پژوهشگر و استاد دانشگاه بعد از ظهر امروز در آیین رونمایی از کتاب های شورای نگهبان در آمریکا و داعش های کراوتی و تفریح آدم خوران که در نشرمعارف در قم برگزار شد، به بررسی اندیشه های سکولاری نظام غرب گرداخت و گفت: بنده قبل از انقلاب برای تحصیل به آمریکا هجرت کردم و دو دهه در آنجا به تحصیل و اقامت پرداخته ام.

میرلوحی به بیان اهداف تألیف کتاب های خود پرداخت و گفت: فتنه 78 سبب شد که کتاب «آمریکا بدون نقاب» را با بهره گیری از منابع و ماخذ کشور آمریکا  تألبف کنم و تا کنون 10 هزار جلد از این کتاب منتشر شده است و این گونه تصور کردم که با نوشتن این کتاب چهره پلید و اندیشه های نظام سلطه به ویژه آمریکا برای مردم ایران روشن خواهد شد.

این استاد دانشگاه ابراز کرد: بیشتر مردم و برخی مسؤولان هیچ گونه اطلاعی از جوامع غربی و آمریکا ندارند یا این که مطالب و تصورات ناقص و نادرست از آن کشورها را در ذهن خود جا داده اند.

نویسنده و پژوهشگر مسائل غرب بیان داشت: در طول تاریخ شیاطین سعی کردند از عدم آگاهی مردم به نفع خود استفاده کنند و آنها را به بردگی بگیرند.

وی با بیان اینکه در کشور برخی نفوذی سران آمریکا هستند و نقشه های شوم آنها را در ایران اجرا می کنند، گفت: برخی مسؤولان مردم را به سمت اندیشه های نظام سلطه سوق می دهند  و اطلاعات نادرست در مورد غربی ها و آمریکا به جوانان ارائه می کنند.

میرلوحی با بیان اینکه برای روشنگری افکار جامعه و مسوؤلان آثار و کتاب های خود را تألیف کرده ام، گفت: 3500 صفحه نوشته درباره اندیشه ها و افکار اندیشه های غرب با منابع و مآخذ کشور آمریکا نگاشته ام و آنها در نوبت چاپ قرار گرفته اند.

نویسنده و پژوهشگر مسائل غرب بیان کرد: در کتاب های خود سعی کرده ام،به تمام سؤالات مردم درباره اندیشه ها و حقایق نظام سلطه به ویژه امریکا پاسخ داده شود.

نویسنده کتاب «آمریکا بدون نقاب» ابراز کرد: برخی استادان برتر دانشگاه های امریکا عقیده دارند که فرهنگ و تمدن غربی هیچ چیزی جزء خشونت و کشتار و جنایت ندارد.

وی با بیان اینکه فرهنگ غرب برای پیاده کردن دکترین و تحقق بخشیدن به خواسته های شیطان است، گفت: متأسفانه هنوز در دانشگاه های کشور کتاب هایی تدریس می شود که خواسته نظام سلطه و غربی ها است.

نویسنده و پژوهشگر مسائل غرب بیان کرد: عملکرد و رفتار های سران آمریکای با گفتارها و اندیشه های آنها همیشه متفاوت و مخالف بوده است و مسؤولان جنایتکار امریکایی افتخارات خود را کشتن مردم ویتنام بیان می کنند.

وی درباره کتاب «شورای نگهبان در آمریکا» گفت: اگر شورای نگبهان  در کشورما وجود دارد در کشور امریکا هم وجود دارد و انها  بسیار سخت گرایانه بر قانون ها نظارت می کنند .

میرلوحی در ادامه به علت نام گذاری کتاب داعش های کراواتی پرداخت و ابراز کرد: از همان عنوانی که برای سازمان جاسوسی صیهونیستی موساد بهره گرفته شده، برای نام گذاری گروه تکفیری داعشی هم به کار رفته است؛ بنابراین این گروه تکفیری تربیت شده نظام سلطه غرب و صهیونیسم بین الملل است.

نویسنده و پژوهشگر مسائل غرب در پایان سخنانش گفت: امام راحل هیچ وقت به امریکا نرفته بود؛ اما خیلی خوب امریکا را شناخته بود و افکار و اندیشه‌های انان را برای مردم روشن و تبیین کرده است. /۹۹۸/پ ۲۰۲
میثم صدیقیان
ارسال نظرات