۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۷
کد خبر: ۶۳۵۵۲۴

نشست هیأت رییسه و کمیسیونهای خبرگان باحضور رییس اطلاعات سپاه و وزیر اطلاعات

نشست هیأت رییسه و کمیسیونهای خبرگان باحضور رییس اطلاعات سپاه و وزیر اطلاعات
جلسه مشترک هیأت رییسه و کمیسیون‌های مجلس خبرگان رهبری به ریاست آیت الله احمد جنتی و با حضور رییس سازمان اطلاعات سپاه و وزیر اطلاعات برگزار شد.
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، هفتمین جلسه مشترک هیأت رییسه و کمیسیون‌های مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم به ریاست آیت الله احمد جنتی برگزار شد.
 
آیات جنتی، موحدی کرمانی، رئیسی، خاتمی و کعبی در جایگاه هیأت رییسه حضور داشتند  و برنامه با سخنرانی آیت الله جنتی آغاز شد.
 
به گفته آیت الله خاتمی خبرگان ملت افزون بر دستورهای از پیش تعیین شده، حوادث اخیر را مورد بررسی قرار دادند و نقطه نظرات خود را بیان کردند.
 
همچنین موضوعات اخیر کشور با حضور حجت الاسلام طائب رییس سازمان اطلاعات سپاه و حجت الاسلام علوی و وزیر اطلاعات مورد بررسی قرار گرفت./۸۵۶/
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
سردار ما بی تو چه کنیم؟
Iran, Islamic Republic of
۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴
نیروهای مؤمنهمواره با دشواری در جمع میان 2 مسؤولیت روبرو بوده‌اند؛ حفظ و تقویت و ترویج معروف‌ها و نهی از منکر در مقام مطالبه‌گری و تکلیف الفت و همدلی و وحدت؛ به نام همدلی، از مبانی کوتاه می‌آیند و مسؤولیت امر به معروف را تعطیل می‌کنند؛ و یا به نام امر به معروف، قید مصلحت بزرگی به نام «وحدت» و «همدلی» را می‌زنند.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶
در چنین وضعیتی در جهان، خدا بعد از امام راحل، رهبر معظم انقلاب را برای ما ذخیره کرد که در هرچیز شبیه تر به ایشان است،
بنده برای این مقام کسی را شایسته تر از ایشان نمی شناسم؛ خداوند اجازه نداد رنج وفات حضرت امام بر مردم سنگینی کند.
مبادا از این نعمت های الهی غافل شویم و شکر آن ها را به جا نیاوریم و گرفتار عقوبت آن ها بشویم.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸
باید خدا را بابت حضور چنین جریان متدینی در میان نسل سوم انقلاب اسلامی شکر کرد و شکل گیری چنین میادینی نشانه ای در راستای فراهم شدن شرایط ظهور امام زمان(عج) است.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴
چند آدم باسواد و فرهنگی و هوشمند در رسانه شما نیستند که بتوانند مسائل را خوب تحلیل کنند و برای رشد فرهنگی و تداوم آرمانهای انقلاب کارهای تاثیرگذار انجام دهد؟
1
0