۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۶۳۵۵۴۴
نماینده ولی فقیه در خوزستان:

برخی مسؤولان در زمین دشمن بازی می کنند| اجازه نمی‌دهیم به سپاه توهین شود

برخی مسؤولان در زمین دشمن بازی می کنند| اجازه نمی‌دهیم به سپاه توهین شود
امام جمعه اهواز گفت: مردم اجازه نمی‌دهند سربازان مواجب بگیر دشمن و منکران خون شهدا و زحمات سپاه، به سردار سلیمانی و سپاه پاسداران توهین کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، شامگاه گذشته در نخستین یادواره شهدای طلبه و روحانی شهرستان باغملک با بیان اینکه خانواده بزرگترین کانون تربیت است، عنوان داشت: از مهمترین عوامل ترقی اعضای خانواده وجود الگو است که برای یک خانواده مسلمان، بهترین الگو حضرت زهرا (س) هستند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به حضور میلیونی در مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد سلیمانی بیان کرد: سرباز مخلص ولایت بودن عامل چنین حضوری است، اخلاص، ایمان قوی همراه با کار‌های نیک (حسن فاعلی و حسن فعلی) سردار از جمله عواملی بود که محبت شان را در دل‌ها گذاشت.

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه مطیع فرمان ولی زمان خود بودن بهترین عمل خالص است، تصریح کرد: عمل خالص برای کسب رضایت الهی سبب محبوبیت دل‌ها می‌شود، خون شهید سلیمانی و دیگر شهدای ما هم جنس با خون شهدای کربلا است که اهداف شان رضایت الهی و اهل بیت (ع) بود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه شهید سلیمانی و دیگر شهدایمان رعایت کننده حق الله، حق الرسول و حق الولی بودند، ادامه داد: شهدای ما بندگی خدا را به بهترین شکل ممکن انجام دادند و در رابطه با حق الرسول که همانا سنت نبوی است گام برداشته و تردیدی نداشتند.

وی با اشاره به اینکه در بیانیه گام دوم پیاده سازی سبک زندگی لازمه تحقق تمدن نوین اسلامی معرفی شده است، گفت: شهدایمان نگذاشتند سخن ولی فقیه در این ۴۰ سال بر زمین باقی بماند.
                              پ/اجازه نمی‌دهیم به سپاه پاسداران و خون شهدا توهین شود
نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه سپاه پاسداران در ۴۰ سال اخیر پیشگام جانفشانی برای ملت ایران بود، افزود: سردار حاجی زاده بزرگی کرد و همه چیز را بر گردن گرفت، اما سؤال این است که چرا در آن روز اجازه پرواز داده شد؟ مسؤولانی که اجازه پرواز دادند باید از سوی دستگاه قضا مؤاخذه شوند.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه مردم ایران خادم شان را دوست دارند، تصریح کرد: مسؤولانی را می‌خواهیم که شبانه روز خادم مردم باشند، اما پیاده نظام‌هایی می‌بینیم که به سردار سلیمانی و سپاه حمله می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد تأکید کرد: مردم خوزستان اجازه نمی‌دهند سربازان مواجب بگیر دشمن و منکران خون شهدا و زحمات سپاه، به سردار سلیمانی و سپاه پاسداران توهین کنند و در عین حال از نیرو‌های امنیتی می‌خواهیم جلوی چنین اقداماتی را بگیرند./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶
رسا درباره انتقال اخبار مورد نیاز به حوزه خوب عمل کرده است.
رسا با بهره گیری از توانایی های خود، برای حل کارهای زمین مانده اقدام می کند. بارک الله
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸
بخشی از مسئولان نظام اسلامی ما بیش از حد به غرب خوشبین هستند و این، رویه‌شان را به سمت وادادگی برده است.
0
0