۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۶۳۵۵۷۱
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

تعریف و تمجیدهای دشمنان نشان از حیله و مکر آن‌ها است

تعریف و تمجیدهای دشمنان نشان از حیله و مکر آن‌ها است
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اگر روزی دشمن از ما خوشحال شد و از ما تعریف کرد باید بدانیم آن‌ها حیله و مکر دارند و دشمن هیچگاه دوست نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در جلسه درس اخلاق مدیران دستگاه‌های اجرایی استان اظهار داشت: در هر جامعه‌ای مدیریت‌ها باید بر اساس عقل و شرع و فلسفه خاص باشد و مدیریت‌ها می‌توانند در هر شرایطی خود را با بصیرت نگه دارند.

وی گفت: فتنه‌هایی که صورت می‌گیرد آزمون و کلاس است چرا که ما در آخرالزمان قرار داریم و ظهور حضرت مهدی(عج) برسد دیگر هیچ تردیدی قابل قبول نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: اگر در جایی گرفتار می‌شویم نشان از این است که در داخل مشکل داریم و در جهت علم و بصیرت تنبلی انجام دادیم و یا مورد تطمیع و تهدید قرار گرفتیم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: برای زمان ظهور و دوره آخرالزمان تنها بصیرت لازمه انسان است و کسی که تردید به دل خود جای دهد به درد نمی‌خورد.

وی با بیان اینکه بصیرت در هر زمانی مسأله مهمی است، ادامه داد: بصیرت در تمام زمان‌ها باید وجود داشته باشد و بصیرت ایمانی مهم ترین بصیرت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: اگر روزی دشمن از ما خوشحال شد و از ما تعریف کرد باید بدانیم آن‌ها حیله و مکر دارند و دشمن هیچگاه دوست نمی‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: دشمن برای رسیدن به اهداف خود دست به هر کاری می‌زند و تمام تعریف و تمجیدهای آن برای این است که بتواند طعمه‌ها و نفت‌های جهان را در اختیار بگیرد.

وی افزود: دستگاه‌ها و مجموعه‌های اجرایی کشور باید نسبت به هم یکسان، عادلانه، با گذشت و عفو باشند و مدیریت به این معنا است که مدیر بتواند از هر نیرو در جای خودش استفاده درست کند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات