۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۰
کد خبر: ۶۳۵۷۸۵

راهپیمایی مردمی در حمایت از مجاهدت نیروهای مسلح در ارومیه برگزار شد

راهپیمایی مردمی در حمایت از مجاهدت نیروهای مسلح در ارومیه برگزار شد
راهپیمایی مردمی در حمایت از مجاهدت مقتدرانه نیروهای مسلح و سانحه سقوط هواپیما پس از آیین عبادی سیاسی نماز جمعه همزمان با سراسر کشور در ارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، راهپیمایی مردمی در حمایت از مجاهدت مقتدرانه نیروهای مسلح در پاسخ سخت به آمریکا، همدردی با خانواده‌های داغ دیده سانحه هوایی و محکومیت جنایات آمریکا، خباثت انگلیس و فتنه‌گران منافق در ارومیه برگزار شد.

این اقدام مردمی پس از اقامه نماز عبادی سیاسی همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

مردم غیور آذربایجان غربی اعم از مرد و زن، پیر و جوان، کودک و بزرگ و آحاد مختلف با مشت‌های گره کرده در محل‌ها 42 گانه تجمع بار دیگر به همگان نشان دادند که پشت نظام و انقلاب جمهوری اسلامی هستند.

مردم آذربایجان غربی امروز با شعارهایی همچون «آذربایجان جانباز، انقلاب‌دان آیریلماز»، «سپاه حمایت حمایت»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» حمایت خود از نیروهای نظامی و انزجار از دولت‌های غربی اسرائیل و آمریکا را نشان دادند.

دولت آمریکا چندی پیش با ترور و به شهادت رساندن سپهبد حاج قاسم سلیمانی منحوسی خود را بار دیگر به ملت ایران نشان داد و در پی این اهانت نیروهای نظامی چندین بار با موشک باران کردن پایگاه‌های آمریکا در منطقه گوشه‌ای از انتقام سخت را به نمایش گذاشتند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات