۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۶۳۵۸۱۱
حجت الاسلام والمسلمین ادیب یزدی:

خون سپهبد شهید سلیمانی موجب وفاق و همدلی بیشتر در کشور شد

خون سپهبد شهید سلیمانی موجب وفاق و همدلی بیشتر در کشور شد
خطیب برجسته کشور با اشاره به این که خون پاک سپهبد شهید سلیمانی موجب وفاق و همدلی بیشتر در کشورمان شد، گفت: انقلاب اسلامی با خون پاک سپهبد سلیمانی چهل سال دیگر بیمه شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی ادیب یزدی، استاد حوزه علمیه جمعه شب در مراسم بزرگداشت سردار سپهبد شهید سلیمانی که در حسینیه قتلگاه بهشهر برگزار شد با بیان این که کسی که جایگاه ولایت را نمی‌شناسد نمازش نیز مورد قبول نیست، گفت: امروز هر چه داریم به برکت ولایت است که باید بیشتر قدردان باشیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین ادیب یزدی با اشاره به این که مقام معظم رهبری برای رضای خداوند و با اخلاص وارد می‌شوند، افزود: ولایت دارای عظمت، جایگاه و موقعیت بسیار مهمی است و نمی‌توان با ولایت بازی سیاسی کرد.
 
این استاد حوزه با تأکید بر این که نباید بی تفاوت از ولایت عبور کنیم، افزود: در شرایط کنونی وظیفه ما عمل به تکلیف الهی است و باید هوشیار باشیم تا خدای ناکرده علی زمانه تنها نماند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که سه دهه است که آمریکا و رژیم صهیونیستی با پول ارتجاع منطقه جریان‌های وهابی را به هم وصل کردند و در ادامه به جان مردم بی گناه منطقه انداختند، گفت: همه نقشه‌های شوم دشمن در منطقه رسیدن به ایران اسلامی بود و کشورمان را به هفت ولایت تقسیم کردند، اما یک رجل الهی و مردی از مردستان ایران بیرون آمد و در بیابان‌های شام و عراق کاری کارستان کرد و نقشه‌های دشمنان اسلام را برملا کرد.
 
این خطیب برجسته با اشاره به این سپهبد شهید سلیمانی دشمن شناس بود و تحرکات دشمن را زیر نظر داشت و کیفیت حمله به دشمن را می‌دانست، ادامه داد: این سردار رشید اسلام نابود کننده داعش بود و کاری کرد که از عهده ده‌ها ارتش مسلح نیز نمی‌آمد.
 
وی با بیان این که سپهبد شهید سلیمانی پایه گذار یک مکتب بود، بیان داشت: این سردار رشید اسلام با جانفشانی‌ها و مجاهدت‌های خود ماندگار شد و باید الگوی زندگی همه ما باشد.
 
حجت الاسلام والمسلمین ادیب یزدی در بخش دیگری از سخنان خود به حوادث آبان ماه امسال اشاره کرد و با بیان این که به بهانه گرانی بنزین به دنبال براندازی نظام بودند، گفت: نظام ما الهی است که ریشه در دل‌ها و سر به فلک دارد و انسان‌های فریب خورده و ضعیف بنیان نمی‌توانند با آن مقابله کنند.
 
این خطیب برجسته با بیان این که تنها دستاورد برجام این بود که پنج قدرت جهانی اقتدار نظام اسلامی را باور کردند، افزود: برخی‌ها چشم دیدن اقتدار نظام را ندارند و در این برهه از زمان به فکر بهانه هستند.
 
وی با اشاره به این که خون پاک سپهبد شهید سلیمانی موجب وفاق و همدلی بیشتر در کشورمان شد، گفت: انقلاب اسلامی با خون پاک سپهبد سلیمانی چهل سال دیگر بیمه شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین ادیب یزدی در بخش دیگری از سخنان با تسلیت به خاطر سقوط هواپیمای مسافری که منجر به شهادت جمعی از هم وطنان ایرانی و غیر ایرانی شد، افزود: سقوط این هواپیما در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و عده‌ای می‌کوشند به بهانه این اتفاق عظمت خون سپهبد سلیمانی را کمرنگ کنند./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات