۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۳
کد خبر: ۶۳۵۹۴۹
حجت الاسلام جباری:

خون پاک سپهبد سلیمانی موجب بیمه شدن انقلاب در برابر فتنه‌های دشمن می شود

خون پاک سپهبد سلیمانی موجب بیمه شدن انقلاب در برابر فتنه‌های دشمن می شود
امام جمعه بهشهر با اشاره به حماسه میلیونی ملت ایران در تشییع پیکر پاک سپهبد سلیمانی، گفت: خون پاک این شهید موجب بیمه شدن انقلاب اسلامی در برابر فتنه‌های دشمن خواهد شد.
حجت الاسلام سید عربعلی جباری، مسؤول مدرسه علمیه امام صادق (ع) بهشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با بیان این که حرف زدن از مذاکره با دشمن بعد از شهادت سردار سلیمانی، یک خطای استراتژیک، نشان از وادادگی، خیانت به کشور و نشان از ذلت پذیری غربگرایان است، گفت: کسانی که این خط را دنبال می‌کنند به دنبال فریب افکار عمومی هستند.
 
وی با بیان این که ملت ایران با هیچ کشوری سر جنگ ندارد، افزود: بلکه دشمنان ملت ایران هستند که همواره به دنبال آتش افروزی در منطقه و توطئه علیه کشورمان هستند.
 
حجت الاسلام جباری با اشاره به این که کسانی که در چنین شرایطی سخن از مذاکره با آمریکا می‌زنند به دنبال دو قطبی کردن کذب جامعه هستند، گفت: جریانی که با فشار به دنبال پذیرش نظام برای پذیرش مذاکره با آمریکا هستند بدانند که ملت بزرگ ایران به هیچ عنوان تسلیم خواسته‌های نامشروع و ضد ایرانی یک کشور جنایت کار نخواهد شد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که در فضای فتنه و غبارآلود جامعه، بهترین راه نجات جامعه بصیرت است، دامه داد: بصیرت در چنین شرایطی به معنای بینش بالا در برای توطئه و حربه دشمنان است.
 
وی با بیان این که بصیرت بدان معنا است که در شرایط حساس امروز نگاه‌ها به شخصیت‌ها نباشد بلکه به شاخص‌ها و حق باشد، گفت: امروز تنها خطی که ما را در برابر دشمن پیرو می‌کند خط ولایت و رهبری است که باید در همان مسیر گام برداریم.
 
حجت الاسلام جباری در ادامه سخنان خود با اشاره به این که امروز همه ما باید گوش به فرمان رهبری انقلاب باشیم، خاطرنشان کرد: دشمن همه توان خود را به کار گرفته تا با دروغ پراکنی و فریب کاری مردم را نسبت به انقلاب و نهاد‌های انقلابی بدبین کند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران در تشییع پیکر پاک سردار سپهبد شهید سلیمانی بصیرت و ولایت مداری خود را به دنیا نشان دادند، بیان داشت: آن حماسه تاریخی که ملت ایران خلق کردند موجب تحیر و تعجب دشمنان این ملت شد.
 
مسؤول مدرسه علمیه امام صادق (ع) بهشهر با اشاره به این که ملت بزرگ ایران علیرغم همه مشکلات اقتصادی و معیشتی هوشیارانه در صحنه دفاع از انقلاب و نظام حضور دارند، گفت: این مردم اجازه نخواهند داد دشمن کینه توز و قسم خورده انقلاب و نظام اسلامی، از برخی حوادث و رویداد‌های تلخ این کشور موج سواری کنند.
 
حجت الاسلام جباری با بیان این که خون پاک شهید سلیمانی موجب بیمه شدن انقلاب اسلامی در برابر فتنه‌های دشمن شد، خاطرنشان کرد: دشمن کوردل تصور می‌کرد با شهادت سپهبد سلیمانی می‌تواند مانع گسترش تفکر مقاومت در منطقه و جهان شود، اما امروز به برکت همین خون‌های پاک جبهه مقاومت قدرتمند‌تر از هر زمان دیگری برای مقابله با نظام سلطه مصمم‌تر است./950/ت303/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات